Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Idra schreef:detour schreef:Hij verzette zich gewoon compleet, het is nu op NL, en nu zit Isabell net zo hoog als Anky.. Bizar. Isabell maakte echt domme fouten..
Kom zeg, denk eens even als "niet Nederlander", wat is er dommer aan een stakend paard dan aan aangalopperen tijdens drafappuyementen en aan fouten in de seriewissels?
getup schreef:mmmmm, was toch een behoorlijke fout, en dan die score...
_Patriciaa schreef:Unfaithful schreef:vanaf nu
ga ik NOOOOIT meer dressuur kijken
ik zie je dinsdag hier weer?
Imago01 schreef:Nou...schiet mij maar lek...
Eerder wilde ik het niet zo zien maar nu klopt er iets toch écht niet!
Ok, ze hebben allebei 1 onderdeel verknald maar in het algemeen was Anky's proef toch écht wel beter met veel minder spanning.!!
Imago01 schreef:Nou...schiet mij maar lek...
Eerder wilde ik het niet zo zien maar nu klopt er iets toch écht niet!
Ok, ze hebben allebei 1 onderdeel verknald maar in het algemeen was Anky's proef toch écht wel beter met veel minder spanning.!!
A_N_O_U_K schreef:BasiNami schreef:Sjonge wat is iedereen negatief over de Duitsers hier... may the best man win toch? Ik gun het iedereen daar om goed en foutloos te rijden, ze trainen er allemaal hard voor hoor! Niet alleen Anky....
Ik gun het iedereen, maar dat ze met deze proef hoger scoort vind ik wel heel vreemd...........
IZEP schreef:Niet te geloven. Moet wel zeggen dat ik buiten die grandioze fout Satchmo beter vond lopen.