Vind het eigenlijk best mooi ontspannen ogen zo.... Heb toot ook wel eens anders door de baan zien gaan
*Sorry dat ik jullie Edward Gal commentaar onderbreek*Maar wat hadden ze al mooie rijlaarzen in 1972!! Lijken wel gewoon rubberen rijlaarzen!!
Naath86 schreef:*Sorry dat ik jullie Edward Gal commentaar onderbreek*Maar wat hadden ze al mooie rijlaarzen in 1972!! Lijken wel gewoon rubberen rijlaarzen!! Mooie hoedjes ook
Wat een verschil met nu en 1972, dat paard zou nu nooit voldoende kunnen draven om mee te mogen doen met de OS.
Janine1990 schreef:Naath86 schreef:*Sorry dat ik jullie Edward Gal commentaar onderbreek*Maar wat hadden ze al mooie rijlaarzen in 1972!! Lijken wel gewoon rubberen rijlaarzen!! Mooie hoedjes ook en dat HAAR dan ?!
Net betaald met creditcard voor FEI, crasht mn browser..is de betaling doorgegaan, maar niet verwerkt bij de FEI. Ik kan nu nog niks zien Ben bang dat de prijsuitreiking nl niet op Eurosport komt...
De achterhand treedt ook lang niet zo onder als dat dat nu is bij veel paarden die zulk hoog niveau rijden.
Waar hebben jullie het over?? wat had edwart een mooie proef!! zonde dat ie op de link niet helemaal volledig is.