Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Opium was ook niet 1 van de makkelijkste.
Hij ging als een stuiterbal door het parcours heen.
PPD_tje schreef:ARD is volgens mij nou net de zender die ik niet kon vinden :S
_Patriciaa schreef:Op duitsland beginnen ze nu weer helemaal opnieuw ..
Flower schreef:Hoeveel van de ... gaan ook alweer "door"
Flower schreef:Hoeveel van de ... gaan ook alweer "door"
Anne_GTI schreef:PPD_tje schreef:ARD is volgens mij nou net de zender die ik niet kon vinden :SIk heb mijn hele zendervolgorde door de war geflikkerd. Gaat hubby niet blij mee zijn als ie thuis komt.
stalleke schreef:Flower schreef:Hoeveel van de ... gaan ook alweer "door"
Ieder team gaat door
stalleke schreef:Flower schreef:Hoeveel van de ... gaan ook alweer "door"
Ieder team gaat door
Citaat:Bij het springen zijn er ook twee verschillende wedstrijden, een team wedstrijd en een individuele competitie. Er mogen 79 combinaties aan de start verschijnen. De eerste wedstrijd (vrijdag) is de eerste individuele kwalificatie, maar deze telt niet mee voor het resultaat van de landenwedstrijd. De team uitslag hiervan bepaalt wel de startvolgorde van de landenwedstrijd, met dien verstande dat het team dat de landenwedstrijd als beste beëindigt als laatste team start in de eerste manche van de landenwedstrijd (zondag).
In de eerste manche van de landenwedstrijd gaan alle teams van start op nul strafpunten. De ruiters nemen echter hun individuele punten wel mee en na de eerste manche wordt een eerste tussenbalans opgemaakt. In de tweede manche van de landenwedstrijd (maandag) gaan alleen de beste acht teams van start. Dat zijn 32 ruiters. Daar worden de beste 18 individuele ruiters (die niet in een team rijden) aan toegevoegd, waardoor er in de tweede ronde van de landenwedstrijd 50 ruiters van start gaan. Het resultaat over de twee rondes van de landenwedstrijd, waarbij het resultaat van de drie beste ruiters per team telt, leidt tot de einduitslag van de teamwedstrijd en verdeelt de medailles. Daarbij in geval van een gelijk aantal strafpunten een barrage mogelijk.
Na de landenwedstrijd wordt opnieuw de balans opgemaakt en mogen de beste 35 ruiters, met een maximum van drie per land, van start gaan in de eerste ronde van de finale voor de individuele medailles (donderdag). In deze wedstrijd beginnen zij weer met nul punten. De beste 20 uit die eerste ronde gaan door naar de tweede ronde en wie aan het einde de minste strafpunten over deze twee rondes heeft opgelopen is winnaar. Ook nu weer zal in geval van gelijk eindigen als het om medailles gaat een barrage de beslissing brengen.
Wedstrijd 1 (vrij) = de eerste individuele kwalificatie;
Wedstrijd 2 (zo/ma) = de team competitie over twee dagen, met een mogelijk barrage, waarbij de eerste (zo) én tweede (ma) ronde meetellen als tweede en derde kwalificatie voor de indivdiuele prestatie;
Wedstrijd 3 (do) = de finale van de individuele wedstrijd, die ook over twee rondes gaat en waarin een barrage de beslissing kan brengen.
Anne_GTI schreef:Ik heb mijn hele zendervolgorde door de war geflikkerd. Gaat hubby niet blij mee zijn als ie thuis komt.
x_soofjuhxXx schreef:wat een poedersuiker muziek daar zeg... wanneer begint het weer?