mdh schreef:Ja maar die andere staat nu toch 1e en kan me niet voorstellen dat die derde het zo erg verpest
Er is toch pas 1 duitser geweest of ligt dat nou aan mij ?!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mdh schreef:Ja maar die andere staat nu toch 1e en kan me niet voorstellen dat die derde het zo erg verpest
Jantine_ schreef:Myukii schreef:Pfoe, ik heb er helemaal geen zin meer in zo.Rotdressuur.
Ik vrees wel een beetje voor vanavond, dat ik op m'n knollie moet stappen voor de les, haha, zal dat even tegen vallen, na 4 uur lang tópruiters&paarden gezien te hebben![]()
Elessar: Euh. Nou. Bedankt.
Hee, heb je nu een eigen paard?
DOEJEDING schreef:ik snap echt de tijden niet van alles..
hoelaat komen de paarden nou?
de komende dagen bedoel ik
Myukii schreef:Oh, neenee, was het maar zo'n feestje, haha!Maar rijd 4 daagjes in de week het witte schimmelbeestje, zijn andere verzorgster de andere dagen, en dat voelt wel een beetje eigen, van ons samen dan, zeg maar
Omdat hij natuurlijk verder alleen door zijn baas gebruikt wordt als hij voor de koets moet, dus doen wij hem eigenlijk gewoon het grootste gedeelte van de tijd.. Nouja, ik noem het eigenlijk automatisch 'mijn' paard, haha, maar dat is het dus niet
KirstenG schreef:vind de rest niet zo denderend jullie?
Charlenexx schreef:Ok Nadine Capellman moet ff komen en dan ga ikweg
Hee ff vraagje tussen door (off-topic): Als ik nu mensen wil leren kennen op bokt omg. Hoogeveen in wel forum moet ik dat dan zetten??
Marrie schreef:Bij Boktmeetings ofzo??
Marrie schreef:Is wel heel mooi rijden daar
Vriendin van mij staat met haar paarden in Dwingeloo, echt prachtige omgeving.
Zou er alleen niet willen wonen