XoNo schreef:En dan heb je vanaf 1 lange zijde in de pleasure ook nog wat te kijken
"I wasn't looking at the judge, I was looking at the screen"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XoNo schreef:En dan heb je vanaf 1 lange zijde in de pleasure ook nog wat te kijken
Dan denkt de jury dat je hen aangaapt, terwijl je eigenlijk naar het scherm zit te kijken...
nikkiindia schreef:Hoi, is hier iemand die de poster van het nk 2008 heeft die hij/zij naar mij toe kan sturen. Graag pfen
Groetjes nikki
Jan_Trel schreef:Voor die paar mensen die a.s. vrijdag niet naar Marienheem kunnen komen: het is allemaal te volgen via http://www.filmloop.tv![]()
Ik wil dolgraag weer, maar heb zelf nu niet de mogelijkheid om zelf een paard te kopen...
Er zijn zat goeie paarden met eigenaren die het er niet uit kunnen (willen)halen Jan_Trel schreef:Super! Is dit alleen op de vrijdag of ook op de andere dagen te volgen?Voor die paar mensen die a.s. vrijdag niet naar Marienheem kunnen komen: het is allemaal te volgen via http://www.filmloop.tv![]()
ik zal wel ff zwaaien als de camera mijn kant op wijst!
Wranglerbutt schreef:ik zal wel ff zwaaien als de camera mijn kant op wijst!
Romkabouter schreef:Hallo zeg, straks moeten we ook nog allemaal stil zijn op de tribune
en je mag ook al niet meer roken!
Wranglerbutt schreef:Romkabouter schreef:Hallo zeg, straks moeten we ook nog allemaal stil zijn op de tribune
Tsssen je mag ook al niet meer roken!
Straks zal het nog lijken alsof we in de kerk zitten ofzo!
Wranglerbutt schreef:...Straks zal het nog lijken alsof we in de kerk zitten ofzo!
* Rob_H schreef:Halleluja![]()
trouwens wij vertrekken nu naar Marienheem,zijn er nog vragen of opmerkingen aangaande e boxen dan alleen nog via 06-10891159.
)graag stellen via mijn mail (heb je wel kans dat ik deze te laat lees, pas 's avonds ergggg laat
) of anders via 06-51893811....johanna29 schreef:Tja, jullie doen er wel allemaal heel erg lollig over maar hoe zouden jullie het vinden als er bv een scherm aangaat op het moment dat jij je proef rijdt en daardoor helemaal verprutst. Je heb een jaar lang keihard gewerkt om een topprestatie neer te zetten. Daar komt bij dat je voor deze wedstijd ook nog een hoop geld betaald hebt. Tja hoe zou je je dan voelen???
En ja, onvoorziene situatie kunnen altijd en overal gebeuren. Maar je hoeft de "problemem" natuurlijk ook niet op te zoeken!
gr. johanna vellinga