Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindatje schreef:Voor de mensen die vorig jaar zijn geweest, wat is (als het er dit jaar weer is tenmiste) echt de moeite waard om naar te gaan kijken? Er is namelijk zooooooo veel, dat ik even keuzes moet gaan maken (en dat is moeilijk).
Sjolvir schreef:Ja, eindelijk!!! tijden!!!
print trouwens beroerd uit..
pakt alleen de bit piste..
heb het maar geselecteerd en in word geplakt en geprint..
mas_ schreef:lindatje schreef:Voor de mensen die vorig jaar zijn geweest, wat is (als het er dit jaar weer is tenmiste) echt de moeite waard om naar te gaan kijken? Er is namelijk zooooooo veel, dat ik even keuzes moet gaan maken (en dat is moeilijk).
Ik doe altijd het schema uitprinten en in de auto kijken waar ik graag heen wil. dan maak ik een soort programma. Ik vind het leuk om bijv. Monty Roberts aan het werk te zien met Annemiek vd Toorn. Die hebben samen weer een programma.
Vorig jaar waren Anky, Imke en Monty Roberts met zn drieen in de bitpiste aan het rijden en dan een soort workshop geven met hoe je met de verschillende manieren van rijden hetzelfde kan maken.
En de rassendefile is altijd erg leuk om te zien! En verder moet je maar kijken of je houd van dressuur, springen, mennen, endurance, freestyle. Eigelijk is alles wel leuk
jesskn schreef:Sjolvir schreef:Ja, eindelijk!!! tijden!!!
print trouwens beroerd uit..
pakt alleen de bit piste..
heb het maar geselecteerd en in word geplakt en geprint..
haha zo heb ik het ook gedaan
C_arola schreef:3,-