Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
filou schreef:Nel was ook een Ardenner, wat meer een meelsnoet, donkerdere kleur bruin en een veelste grote lip, was ook echt een schat van een paard. Ze stonden altijd met zn tweetjes. Heb nog wel ergens een foto van haar, die zal ik even zoeken. Ben nu op mn werk dus dat wordt vanavond
KootMiraDrum schreef:filou schreef:Nel was ook een Ardenner, wat meer een meelsnoet, donkerdere kleur bruin en een veelste grote lip, was ook echt een schat van een paard. Ze stonden altijd met zn tweetjes. Heb nog wel ergens een foto van haar, die zal ik even zoeken. Ben nu op mn werk dus dat wordt vanavond
Zou wel leuk zijn, misschien is er een mooie bewerking te maken van de 2 grand ladies samen.

Niemand had die lieve mooie Kato gegunt. Maar het is beter zo, geen pijn meer.
Ik knip er zo alles af wat ik knippen kan.. Straks is ze er niet meer. Dan resten alleen nog de foto's en herinneringen.
lees dit verhaal echt met tranen in mijn ogen
dat ze zo snel afgetakeld is
Teuntje111 schreef:Ik ga zo naar Katootje toe, haar laatste pluk manen afknippen en haar een allerlaatste knuffel geven. Ik wil er verder niet meer bijzijn, als ze naar voren gesleept gaat worden en morgen opgehaald wordt. Ik wil haar blijven herinneren hoe ze nu zo vredig ligt.
Mensen voor wie Kato ontzettend dierbaar is geweest en voor wie nog een laatste plukje manen wil, moet zijn/haar adres geven. Als ik het aankan, zal ik het opsturen. Schroom je niet het te vragen als je het graag wil, Kato heeft nu nog manen genoeg, ze kan velen nog iets tastbaars geven..

Wat vreselijk .... Bokt is veel te groot geworden, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte!