Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kir_Ples schreef:Die Iris houd trouns vol dat de pony's ook een week is.
Kir_Ples schreef:Ze gaat niet met mij in discussie, omdat zij zelf wel beter weet dat de pony's ook een week is.

Kir_Ples schreef:En anders doet zij maar lekker een weekje mee.
AlexAuto schreef:Aanstaande vrijdag 18:00 uur komt het er allemaal op.

rowo schreef:Dressuur is naar mijn weten vrij snel vol.Ik heb laatste jaren er alleen gesprongen. Dit jaar wil ik ook wat dressuren. Geen idee hoe snel dat vol is?
lucifertje schreef:Ik baal zo erg!!
Heb maandag te horen gekregen, dat mijn paard waarschijnlijk niet meer beter wordt!
Vaarwel almelose ruiterdagen.. Alweer niet kunnen starten.
Maar ja mijn paard blijft het belangrijkste, zal der ook alles aan doen om het beter te maken!

Elessar schreef:rowo schreef:Dressuur is naar mijn weten vrij snel vol.Ik heb laatste jaren er alleen gesprongen. Dit jaar wil ik ook wat dressuren. Geen idee hoe snel dat vol is?
EErst es ff de auto regelen, wel handig als je door de week nooit een auto hebt. TeeGee schreef:Ik las ook iets over Toppers on Horse??? Is dat ook tijdens de ARD?
Elessar schreef:Er zijn twee (geloof ik, of 3?) paddocks waarin je je paard kan laten spelen.
Kir_Ples schreef:En anders doet zij maar lekker een weekje mee.
ik doe wel op de 3 officiele dagen mee
klumpertje schreef:Elessar schreef:Er zijn twee (geloof ik, of 3?) paddocks waarin je je paard kan laten spelen.
twee