Dat wordt vast gezellig met ''al'' die bokkers
Normaal zou ik ook niet na Exloo gaan, maar aangezien ik anders niet kan.
Nu moet ik even een ''eindje'' rijden
Hoop dat het daar lekker rustig is
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

bambam99 schreef:Abrahams schreef:Iemand van hier gisteren nog meegedaan met de oefenavond voor de Pavo in de Middenbeemster?
Mijn instructeur deed mee; wel een lange zit zeg! Maar vond het wel interessant!
Pasha schreef:Wat raar dat je die nummers zelf moet kopen?? weten jullie dit zeker?
Ik heb toch echt wel eens gezien dat je gewoon je nummers op kon halen... mzz.. moek daar dus ook nog achteraan..
Marieke__ schreef:Hoop dat het daar lekker rustig is

Abrahams schreef:Welk nummer was hij? Het was inderdaad een lange zit. Ik zat in de laatste groep en die liep dus dik een uur uit.
KarinvdM schreef:Marieke__ schreef:Hoop dat het daar lekker rustig is
Nee, dat is het niet.
Wij starten ook in Exloo.
Pasha schreef:en wie zijn er vrijdag dan in maarsbergen??
Alleen nathalie en ik?
presto schreef:Ja ik heb ook meegereden gister met de oefen avond in midden beemster, was nummer 13 met de grote amsterdam. Ik vond het wel een leuke ervaring..... We zullen zien hoe het verder loopt.
Groetjes.
Alleen nathalie en ik?
is er niemand die foto's komt maken in maasbergen dan? bambam99 schreef:Abrahams schreef:Welk nummer was hij? Het was inderdaad een lange zit. Ik zat in de laatste groep en die liep dus dik een uur uit.
nr 21, met de grote Metall.
Marieke__ schreef:Leuk! Met de schimmel?
presto schreef:Ja ik heb ook meegereden gister met de oefen avond in midden beemster, was nummer 13 met de grote amsterdam. Ik vond het wel een leuke ervaring..... We zullen zien hoe het verder loopt.
Groetjes.
Alleen nathalie en ik?
KarinvdM schreef:Marieke__ schreef:Leuk! Met de schimmel?
Vind hem erg gaaf als ik hem zo zie op de fotos!