Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
pros_zero schreef:. Wanneer het transpondernummer in het paspoort is geprint, hoeft dit niet te worden afgestempeld door de paspoortuitgevende instantie.
Fitzroy schreef:pros_zero schreef:. Wanneer het transpondernummer in het paspoort is geprint, hoeft dit niet te worden afgestempeld door de paspoortuitgevende instantie.
Kijk, zo'n paspoort heb ik dus.
Melanie15 schreef:Weet iemand of de uitslagen van vrijdag nog op inet komen?
Shanna16 schreef:Fitzroy schreef:Dan is er alleen bij het Z gecontroleerd, ik was idd bij de M-ringen.
Op inentingen is gewoon dom als je daarop wordt uitgesloten. Zeker als je in het Z rijdt mag je toch wel weten hoe de regels daaromtrent zijn.
@Shanna: dan heb je dus geen onregelmatig lopend persoon gezien![]()
Dat vond ik ook (inentingen).
Heb je idd niet gezien... jij een kleine ukkepuk gezien dan? Ohnee, daar kijk je overheen![]()
![]()
) en anders moet je een sticker hebben met een stempel half op de sticker en half op het papier..dit is tegen vervalsing!! die sticker en stempel moet je halen bij die instantie (ofzo) waar jou paard geint is..
bter zeker weten
haha milou123 schreef:
hier ben ik het niet mee eens! bij veel klopt het niet, maar vaak is dit gebeurt bij de vorige eigenaar! ( echt dat hoor je vaak zat! en was bij ons in de kring ook 90% van de keren het geval!!)
Ik vind dat geen excuus. Wij hebben ook paarden aangekocht waarvan het entingsverleden niet in orde was, het eerste wat wij dan doen is een nieuwe basisenting geven. Neonlight schreef:milou123 schreef:
hier ben ik het niet mee eens! bij veel klopt het niet, maar vaak is dit gebeurt bij de vorige eigenaar! ( echt dat hoor je vaak zat! en was bij ons in de kring ook 90% van de keren het geval!!)
Maar het is toch niet zo moeilijk om zelf te kijken of de entingen bij een vorige eigenaar in orde zijn?Ik vind dat geen excuus. Wij hebben ook paarden aangekocht waarvan het entingsverleden niet in orde was, het eerste wat wij dan doen is een nieuwe basisenting geven.
) daardoor reserve kampioen werd?bedoel je dat
rkremer schreef:Hai,
Ja het is allemaal wat, ik hoor van veel mensen dat zij ook allemaal geen stempel hebben!
Ik las is voorgaande postings over de controle. Martine Wijkhuizen is op vrijdag niet gecontroleerd, maar op voorselecties en eerdere wedstrijden weer wel. En toen was alles in orde. Dan ga je er toch ook van uit dat je op het NK notabene goed zit!
En inderdaad die regel zag ik ook: wanneer het nummer in je paspoort geprint staat, is een stempel niet nodig. Daar heb je het bewijs toch al? Bij de checklist voor wedstrijden die je vooraf krijgt staat ook niets over een stempel over de code vermeld.
KNHS is duidelijk fout geweest in dit geval en heeft haar leden zeer slecht geinformeerd over de chipregels. Als die stempel zo belangrijk was.... had die in eerste instantie op de checklist vermeld moeten worden. Ook in de regels op de website van KNHS kan ik hier niets over terugvinden.
Wanneer er mensen zijn die op dit punt zijn uitgesloten voor deelname, mail dan even. Misschien kunnen we in ieder geval gezamelijk duidelijk maken dat dit gewoon superslecht is geweest van KNHS. tijgertje986@hotmail.com
groetjes,
ruth
nina62 schreef:Is er ergens ook een uitgebreidere uitslag van het Z2. Ik hoorde dat 1 van de juryleden bij de Kur de reservekampioen het kampioenschap door de neus geboord heeft. Klopt dat?
Eyes schreef:
Het grote verschil in het eindpercentage (gemiddelde van 3 juryleden) van de kür
74% om 67,42% wordt niet veroorzaakt door de mening van één jurylid.
Fitzroy schreef:Van de kur weet ik het niet maar als ik zo het tussenresultaat van de 2e proef bekijk, wilde de jury bij M wel erg graag dat Dirk kampioen werd.