Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Easterlover schreef:@ heidehofs: Het gaat voor jou dan idd gewoon door denk ik, heb jij geluk!

SaskiaKur schreef:Hippo Zorg Dressuur Cup Klasse Z2 doet mijn zus ook mee. Ik fotografeer haar en enkele andere. Ik doe die fotograferen rond de starttijd van Mascha. Weet iemand hoeveel deelnemers er mee doen? Of max. mee kunnen doen?
sannenn schreef:SaskiaKur schreef:Hippo Zorg Dressuur Cup Klasse Z2 doet mijn zus ook mee. Ik fotografeer haar en enkele andere. Ik doe die fotograferen rond de starttijd van Mascha. Weet iemand hoeveel deelnemers er mee doen? Of max. mee kunnen doen?
Hippo Zorg Dressuur Cup Klasse Z2 daar doe ik ook aan mee! ik weet ook niet hoe veel er mee mogen doen, er doen er vaak wel een heleboel aan mee
Michelle85 schreef:Ik doe ook mee in het Z2 Rabo Trophy.
Ik haalde het door elkaar, maar Rabo TT is zaterdag en zondag is de Hippo Zorg Cup selectie. _Linnie_ schreef:Ja. En de andere twee in de L2 en M2. Ben alleen nog even druk op zoek naar stalling en een slaapplaats.

Dela schreef:ik slaap in mijn eigen bed
mijn paard staat op een klein kwartiertje van Almelo, dus dat lukt allemaal perfect..
ik hoop ook dat we dit jaar ook weer perfect weer hebben, aan de nieuwe bodem kan het niet liggen!
.