SaraViavia schreef:Nou hier mijn foto's en bevindingen
[ [url=m/CIy0Co.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk beest, liep leuk maar reageerde erg gevoelig en narrig op aanraken en erg brede stand vd voorbenen
[ [url=m/vYPk3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drie met apart kleurtje. Heb ik de hele dag met zn drietjes op dezelfde plek zien staan. Stonden alle keren dat wij langsliepen alle 3 met de ogen dicht, hanglipjes en reageerde amper.. Beetje apart? Waren ook alle drie niks te veel gevoerd zegmaar (de voorste op de foto was nog de minst schrale van de drie)..
[ [url=m/liwU3T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dier om te zien maar was vrij heet in t rijden dus viel voor ons af
[ [url=m/tpO3ii.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de beste foto maar indrukwekkend paard. Draafde flink voor zover we klein stukje zagen.
[ [url=m/H75Cql.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jR47MK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NbIlbF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zagen op t einde nog een vos (C-D formaat?) die het volgens mij echt spuugzat was. Stond in de rondte te slaan met achterbenen, vloog met oren in de nek op willekeurige mensen af.. Levensgevaarlijk om dan daar te laten staan. Ze hadden m al redelijk apart gezet, maar iedereen liep er alsnog nietsvermoedend langs en wij zagen het al paar keer bijna misgaan. *zucht*
Stond ook een rijtje rijpaardveulens. Voordat het licht werd zagen we dat hij de laatste uit de rij al verkocht (aan een Fransman), meer dan €3000.
Zelf hebben we even gevraagd voor een jonkie die voor op de hoek stond. NRPS rijpaard gefokt. We vonden het een mooie en hele vriendelijke "jaarling" maar toen we t papier kregen en zagen dat die al 2,5 was ipv 1,5 toch maar laten staan. Mistte echt ontwikkeling voor een bijna 3-jarige.
Over het algemeen vond ik de paarden er relaxed en goed bij staan. Kleine dingen (mok, eczeem, beetje snot of hoestende etc) hou je toch.
Vond de sfeer wel lekker rustig en heb geen extreme dingen gezien.
Die bruin bonte op je laatste foto

Maar goed dat ik daar niet was..