Triest..
Hoop dat de nieuwe eigenaar m wel gekeurd heeft, maar hij is verkocht dus vrees van niet..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dracarys schreef:Lees op fb dat "De zwarte PRE" thuis op 3 benen is afgekeurd en daarna naar de markt is gegaan..
Triest..
Hoop dat de nieuwe eigenaar m wel gekeurd heeft, maar hij is verkocht dus vrees van niet..
elynevb schreef:Wij hebben twee A merrietjes gekocht. Toekomstig spannetje, allebei 1 kant maanoog en half wit hoofd. [ [url=m/UwcsEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
jolandje schreef:helaas had ik mijn man ook mee, dus niks kunnen ( mogen) kopen, maar er waren er best een paar die erg leuk waren, een mooi valk NMPRS merrietje, die had best in min kudde gepast
HxSunlight schreef:Oh wat erg voor de mensen die de zwarte PRE hebben gekocht... De verkopers op de markt nemen hem dan denk ik ook niet meer terug.. ben bang dat deze mensen dan ook echt wel de hoofdprijs hadden betaald.. hij was echt prachtig dan heb je ook iets.. en dan dit, bah niks aan..
safina schreef:HxSunlight schreef:Oh wat erg voor de mensen die de zwarte PRE hebben gekocht... De verkopers op de markt nemen hem dan denk ik ook niet meer terug.. ben bang dat deze mensen dan ook echt wel de hoofdprijs hadden betaald.. hij was echt prachtig dan heb je ook iets.. en dan dit, bah niks aan..
Een paard voor veel geld kopen op zo'n plek is gewoon een enorm riskante gok. Dat zullen ze toch zelf ook wel beseft hebben?
Happinez schreef:jolandje schreef:helaas had ik mijn man ook mee, dus niks kunnen ( mogen) kopen, maar er waren er best een paar die erg leuk waren, een mooi valk NMPRS merrietje, die had best in min kudde gepast
Die 2 valk merries naast elkaar bedoel je ?
Voor de oudste vroeg hij € 900 , 5 jaar , vol papier. Was leuke merrie inderdaad.
HxSunlight schreef:safina schreef:
Een paard voor veel geld kopen op zo'n plek is gewoon een enorm riskante gok. Dat zullen ze toch zelf ook wel beseft hebben?
Klopt, dat is met alle paarden op de markt zo. Het is altijd een gok omdat je het niet altijd aan de buitenkant kan zien... 2 jaar geleden mankeerde mijn gekochte paard niks gelukkig zat alleen wel onder de luizen.
Cemlys schreef:vast gewoon met een handelaar mee die hem weer in het buitenland gaat verkopen, kan me bijna niet inbeelden dat iemand het risico neemt zo n paard op de markt te kopen. Het kan toch bijna niet anders dat bij zo n paard er wat aan scheelt
Cemlys schreef:vast gewoon met een handelaar mee die hem weer in het buitenland gaat verkopen, kan me bijna niet inbeelden dat iemand het risico neemt zo n paard op de markt te kopen. Het kan toch bijna niet anders dat bij zo n paard er wat aan scheelt
Neskolay schreef:Cemlys schreef:vast gewoon met een handelaar mee die hem weer in het buitenland gaat verkopen, kan me bijna niet inbeelden dat iemand het risico neemt zo n paard op de markt te kopen. Het kan toch bijna niet anders dat bij zo n paard er wat aan scheelt
En toch hingen er allemaal posters en kaartjes van hun Spaans "bedrijf" en liepen er mensen rond in bedrijfskleding, allemaal Spaans talig.. Er stond een flinke groep PRE's, dus kan me toch voorstellen dat het betrouwbaar overkomt voor mensen?
safina schreef:Cemlys schreef:vast gewoon met een handelaar mee die hem weer in het buitenland gaat verkopen, kan me bijna niet inbeelden dat iemand het risico neemt zo n paard op de markt te kopen. Het kan toch bijna niet anders dat bij zo n paard er wat aan scheelt
Ik vind het wel grappig: Ieder jaar is er wel een Spaans paard met een mysterieus verhaal, waarvan menig bokker wil weten waar hij heen is gegaan.
Wie weet huurt de organisatie die paarden wel stiekem in voor pr-doeleinden. Om de markt spannend te houden voor pennies.
Happinez schreef:jolandje schreef:helaas had ik mijn man ook mee, dus niks kunnen ( mogen) kopen, maar er waren er best een paar die erg leuk waren, een mooi valk NMPRS merrietje, die had best in min kudde gepast
Die 2 valk merries naast elkaar bedoel je ?
Voor de oudste vroeg hij € 900 , 5 jaar , vol papier. Was leuke merrie inderdaad.
Neskolay schreef:En toch hingen er allemaal posters en kaartjes van hun Spaans "bedrijf" en liepen er mensen rond in bedrijfskleding, allemaal Spaans talig.. Er stond een flinke groep PRE's, dus kan me toch voorstellen dat het betrouwbaar overkomt voor mensen?