Macs schreef:Oooh we kijkt echt alsof ze geniet! En jij ook trouwens
Wel gewaagd zo'n witte broek bij je paard haha
Haha het is officieel zo'n gebleekte spijkerbroek, wat gemakkelijk schoon te krijgen is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Oooh we kijkt echt alsof ze geniet! En jij ook trouwens
Wel gewaagd zo'n witte broek bij je paard haha
Saskia9 schreef:Wat ziet ze er super uit zeg!
Omany schreef:Ik blijf erbij, ik ben helemaal verliefd op haar lipje!![]()
![]()
En wat ziet ze er fantastisch uit!!
Felien_Kyra schreef:Heb uiteraard even gereageerd in je topic. Prachtige foto’s zijn het!
Punz schreef:Oh... ik wordt steeds zo blij van dit topic. Lotje ziet er geweldig uit!
En voor wat betreft het "sparen": als het zo ver is kun je ook staartharen gebruiken, toch?
Dus als je het zelf mooier vind, dan gewoon knippen.
( en dan ga ik nu naar het foto topic wat je gemaakt hebt...)
emilyslaluna schreef:Ik ben super blij met de plek waar ze nu is. Over 1 jaar zal ik naar Gent moeten verhuizen voor mijn studie. Dat is nog verder weg van huis en dus zal ik echt niet meer elk weekend naar huis komen helaas. Ik heb na zitten denken over wat ik dan met Lotje zou doen. Meenemen of hier laten staan? Ze is tegen die tijd 28. Ik vind dat te oud om haar weer te verhuizen, zeker omdat ze het hier zo goed heeft. Dus als het zo ver komt, dan weet ik dat ze in goede handen is terwijl ik weg ben. Hopelijk vind ik iemand die haar extra wilt poetsen en dat ik dan zo veel mogelijk toch thuis probeer te komen. Zo lang ze lekker paard kan zijn, denk ik niet dat ze mij echt zal missen ofzo.
Omany schreef:Zijn het haar beide ogen of haar ene oog? Anders zou het kunnen dat er een infectie op zit of iets in het oog zit? Ik vind het namelijk heel rood zien voor irritatie van vliegen... Mij ziet het er meer een infectie uit. Dus misschien eens wat oogzalf indoen?
jobamara schreef:Heerlijk even ontspannen bij Lotje, dik verdient als stille meelezer vd vet... topics zag ik je stress voorbij komen. Top dat.je tentamen goed gegaan was. En geloof in jezelf, komt goed suc6 met de nog komende tentamens.
Wat een heerlijke foto's en zo fijn lekker door de wei crossen.
Omany schreef:Wat een leuke foto's weer van je prachtige meisje!!Ze ziet er echt top uit, haar gewicht is ook perfect hé! Petje af hoor!
En die derde foto, haar lipje!. Ja, ik val in herhaling maar mijn ogen worden naar daar gezogen, en dan smelt ik
.
Heel veel succes verder met je tentamens!!