Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Veel grote spullen kun je gewoon weg laten leggen en aan het eind van de dag ophalen. Niet bij de veel-van-weinig-stands, maar de serieuze toko's bewaren het netjes voor je.
Bagheera_206 schreef:ikke schreef:Veel grote spullen kun je gewoon weg laten leggen en aan het eind van de dag ophalen. Niet bij de veel-van-weinig-stands, maar de serieuze toko's bewaren het netjes voor je.
Schrijf alsjeblieft wel nummer van hal en stand op en kruis aan op de plattegrond!![]()
Hebben vorig jaar voor een Bokker een hoofdstel meegenomen, omdat ze niet meer wist welke stand ze had besteld en weg moest ivm de trein...Ze kond de stand niet meer vinden.
Janine1990 schreef:Ik was eigenlijk ook van plan een trolley mee te nemen... Iemand betere suggesties dan?
Wendy1978 schreef:Janine1990 schreef:Ik was eigenlijk ook van plan een trolley mee te nemen... Iemand betere suggesties dan?er is geen betere optie
Maar mensen vinden het vaak vervelend die achter of voor je lopen
Nu heb ik een hele luxe met 4 wielen, tis net een kinderwagen maar zelfs daar kan je hier en daar nog wel is iemand omver rijden (bij wijze van spreken)
Bagheera_206 schreef:ikke schreef:Veel grote spullen kun je gewoon weg laten leggen en aan het eind van de dag ophalen. Niet bij de veel-van-weinig-stands, maar de serieuze toko's bewaren het netjes voor je.
Schrijf alsjeblieft wel nummer van hal en stand op en kruis aan op de plattegrond!![]()
Hebben vorig jaar voor een Bokker een hoofdstel meegenomen, omdat ze niet meer wist welke stand ze had besteld en weg moest ivm de trein...Ze kond de stand niet meer vinden.
Citaat:- Wedstrijdshirt
- Show/fleecedeken om te bedrukken
- Winterjas
- Wit dekje
- Dekje voor trainen
- Eventueel beenbeschermers voor een leuk prijsje, gewoon wit.