Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

its_laraa schreef:lovecortana schreef:Wat voor kleding doen jullie eigenlijk aan met Polocrosse its_lara en koekeroekus? Ik zat te denken aan gewoon een witte rijbroek met een shirtje of hempje ?
Tot morgen allemaal trouwens! Ik rijd op een grote witte met lange manen, erg opvallend wss
Over welke kleur broek was ik nog niet uit :p maar als jij een witte aandoet doe ik dat denk ook!
En verder doe ik een donkerblauwe polo aan
_Linn_ schreef:Heej even snel vraagje. Ik zit te kijken naar tickets voor morgen. Ikzelf kan met 40% korting omdat ik KNHS lid ben maar een vriendin van mij heeft dat allemaal niet. Nu krijg ik ook de Bit en zag ik dat je ook met je abonneenummer kaartjes kan kopen (weet alleen dat nummer niet...) maar krijg je daarmee ook korting? Mag ik die dan voor mijn vriendin bestellen of staat dan echt mijn naam erop?
Yunomi schreef:Volgens mij kon je via Bit een 2e kaartje gratis krijgen

Ollie1 schreef:_Linn_ schreef:Ik heb het relatienummer geprobeerd maar die code pakt die niet...heb het op meerdere manieren geprobeerd en hij zegt dan invalid code ofzo
Had ik ook....even KNHS + relatienummer intikken