Met kippenvel en tranen in mijn ogen heb je bericht gelezen. Woorden schieten me te kort, ontzettend veel sterkte met dit te verwerken. Wat een tragische gebeurtenis
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Wat erg zeg! Vreselijk om zo jouw liefde van je leven te moeten verliezen! Lieve ts, ik wil je heel erg veel sterkte wensen!
Blackbinky
Geplaatst: 05-03-15 20:14
Wat erg zeg. De liefde van je leven, het spat gewoon van het scherm af. Zomaar in 1 klap alles weg, je toekomst, je grote liefde alles. Heel veel sterkte!
Wat een pijn moet je hebben... Wat een mooi stel waren jullie en wat een mooie tijd moeten jullie gehad hebben. Koester de mooie herinneringen. Ontzettend veel sterkte met dit verlies.... Heb dit met tranen gelezen.
StellaMay
Geplaatst: 05-03-15 20:33
Wat vreselijk! Wat een nachtmerrie, voor jou, je familie, zijn familie, vrienden en kennissen. Het leven kan zó opeens voorbij zijn. Wat oneerlijk, ik heb er geen woorden voor. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht wensen. Dat je troost kan zoeken bij de mensen die jullie lief hadden en bij je paard. En dat je dit ooit, op een mooie dag, een plaats kan geven in je hart.