Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou maar hopen dat de grenzen duidelijk zijn maar ik heb zo'n idee dat je nog wel wat met haar te stellen krijgt. Toch vind ik haar super leuk, of het nou door jouw verhalen komt of door Graasje zelf weet ik eigenlijk niet maar dat maakt ook niet uit!
Ook ik denk het wel grotendeels haar karakter is en het verkennen van haar grenzen. Maar dat zal ook wel uit de check bij de dierenarts moeten blijken. Citaat:Waar ik 'blij' mee ben is dat ik niet van de kar af gevallen ben en zij er met kar en al vandoor is gegaan maar dat ik haar eigenlijk de sloot in getrokken heb, omdat ze nu voor mijn gevoel 'actie reactie' heeft gehad in de zin van: Zij deed naar en ze kreeg daarna als reactie meteen de sloot.

.
Eerst even haar helemaal laten checken i.v.m. het sloot incidentje. Zat zeer los in de rug
. Zag er volgens de DA prima uit, nog wel de opmerking dat ze niet te dik moet worden( lijkt op haar baasje
) en dat ze waarschijnlijk nog wel een stuk gaat groeien dus dat ik daar met voeren rekening mee moet houden.
) .