KimAlFoto schreef:Ik hoop dat ik de vijfde week ga! Allround paarden.Nog meer hier?
Jaa ik zoals het nu gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:6. Na inschrijving, plaatsing en betaling ontvangt de aanvrager een deelnamebevestiging.
7. De deelname is pas definitief na ontvangst van deelnamebevestiging en betaling aan KNHS.

glenstorm schreef:Ik zit even de voorwaarden door te kijken. En zie dit staanCitaat:6. Na inschrijving, plaatsing en betaling ontvangt de aanvrager een deelnamebevestiging.
7. De deelname is pas definitief na ontvangst van deelnamebevestiging en betaling aan KNHS.
Betekend dit dan dat we 6 januari al moeten betalen?
Maartenn schreef:Misschien even een mailtje sturen om te vragen hoe dat met het betalen zit?
Citaat:De inschrijfprocedure is gewijzigd.
Om deel te nemen aan de zomerinstructieweken moet je lid zijn van de KNHS. De inschrijving gaat dit jaar digitaal plaatsvinden. Op maandagochtend 6 januari 2014 verschijnt de inschrijfmodule vanaf 06.30 uur op internet. Voor de inschrijving is het belangrijk dat je weet in welke week je deel wilt nemen, dus stem dat goed af met je vrienden en vriendinnen.
Citaat:Bij het inschrijven zit ook een betaalmodule via iDEAL dus na het invullen van je persoonsgegevens, gegevens paard/pony kun je de inschrijving af ronden door de kosten direct te betalen.

ambre schreef:Dat is jammer dat je gelijk moet betalen.
Dat gaat mij ff niet lukken aangezien ik eerst een trailer wil kopen.
Jammer hoor.
ambre schreef:Ik snap het wel,iedereen schrijft in en meer dan de helft zegt weer af.
Kost allemaal een hoop tijd en geld.
Misschien zelf een weekje organiseren bij Tonnie?
Hotelletje en iedere dag les?Denk nog goedkoper ook...
scheelt een hele hoop euries.....