Ik ga mijn vriend zo afzetten en ik ben er zelf rond 5:00 a 6:00 Geen idee waar ik in de ochtend de auto moet parkeren. Met de bus ga ik echt niet, moet ik zo omreizen.
Wie hebben hier nu allemaal een kraampje? Mijn schoonfamilie staat tegenover het standbeeld van de man en het paard. Sta ik in de ochtend ook koffie te schenken.
Ik ben net terug uit de nacht. Het was vreselijk saai rn vies weer. Nu op de bank en wachten tot een uur of 5 en dan die kant weer op met de fiets. Er stonden om 1 uur al heel wat paarden en pony's.
Het regent nog steeds ja. Net in de regen naar huis gefietst. Paraplu kan je gewoon mee nemen denk ik hoor. Zal door het vieze weer ook minder druk worden.
fourseasons
Geplaatst: 15-10-13 03:54
En volgens buienradar word het ook al niet droog vandaag... Arme paardjes
Amorosa
Geplaatst: 15-10-13 03:57
Ja heb al meerdere paarden gezien. Mooie en nette paarden maar ook al zielige paarden en ezels. Nou ja, ze keken zielig. Ik word er verdrietig van. Als ik sneue gevallen zie,zeg ik er wel iets van. Waar zijn de kraampjes met paardenspullen dan? Of waar komen die? Straks in de kraam staan, een paar uurtjes.
fourseasons
Geplaatst: 15-10-13 04:01
Zouden er trouwens ergens jeans rijbroeken te koop zijn?
Ja klopt, paar jaar geleden werd ik gewoon helemaal naar. Waren een paar shetlandveulens in een hokje van 1 meter bij 1 meter (ofja, zo'n soort konijnenren hekjes), konden hun kont niet eens keren..
Wij gaan helaas niet!!vriend heeft late dienst en ik zit Hele dag op school...misschien ook maar goed want een pony/paard Kunnen we nu niet gebruiken aangezien we huisje gaan kopen xd