Sorry voor de hoeveelheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:Zo, ik ben ook weer thuis. De reis naar huis was me wat hoor... Meneer had besloten dat hij een hele woeste en wilde hengst was die niet in een wagen wou staan dus hij stond de hele tijd te stampen, zij kont naar achteren gooien en zich tegen de zijwand gooien. Tussendoor zijn we zelfs nog gestopt omdat meneer zijn touwtje losser had getrokken door het hangen.
Toen we hardinxveld inreden was dit ineens over... en stond hij geduldiger te wachten. Eenmaal thuis stonden meneer en madam meteen druk naar elkaar te brullen en was hij aardig hyper toen hij de wagen af was.
We hebben hem meteen op de wei gezet en los geklikt dat hij even zijn ei kwijt kon en toen het hek van de paddock open gegooid dat ook Poow er bij kon.
Toen hij aan haar kont wou ruiken kreeg hij meteen een bok van haar dus madam was beledigd.
Luck heeft heerlijk rondjes gedraafd en alles weer verkend op de wei om vervolgens al snel te gaan vreten. Het was bizar om te zien hoe binnen een half uur zijn stalbenen weer slang waren en hoe voller en blijer hij meteen alweer toonde.
Poow kwam iets later wel even bij hem kijken en na wat geneus was het wel weer best tussen die twee.
Ze staan nu lekker in de Paddock met een berg eten en morgenochtend ga ik weer naar hem toe om hem zijn medicatie te geven.
Nu willen jullie denk ik vast een fotospam?.