Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar mn Veluwe vakantie staat al een tijdje geboekt! Elk jaar vaste prik! Met nog 15 andere Haffies!
ik heb me ook ingeschreven samen met een vriendin alleen ze staat op de reserve lijst en ik ben er al wel bij!
ik heb me opgegeven voor 3a en zal me ook voorstellen. Ik zit alleen op mn telefoon dus ik zal even op mn pc foto's plaatsen! 
Yvie_Juudje schreef:sigridquinty schreef:Ik wil btw ook wel een shirt waar kan ik me melden
Een dezer dagen komt er een berichtje op bokt hoe en wat er precies besteld kan worden
CleovG schreef:Ohnee nog een metall... Haha ik krijg al de kriebels als ik die naam lees, niet zulke beste ervaringen mee haha.
Jullie gaan wel hard hier, hoop dat ik niet teveel mis over de shirts enzo
Slaap lekker!!
Zucchero schreef:Mijn god zeg!! Wat lijkt die van jou op die van mij!!! Alleen de aftekeningen zijn anders en de bouw kan ik zo niet helemaal beoordelen, maar dat koppie en die uitstraling / houding!!![]()
Zucchero schreef:[HK] Hopsakee, Métall gaat door in deel 2!
Sigrid en Dubay, jullie zijn van harte welkom!! 23-02 hebben we een uitje, dusseh...