Ernie061111 schreef:Ow ja bevestigng van onze 1 ste wedstrijd is binnen wordt dus 20 januari startnr. 24 (officieel STRESS) hihi
Spannend!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aukelizzy schreef:tita schreef:Moet post van aukelizzy constant overnieuw lezen..... Kan ff niet bevatten
Ik praat toch echt duidelijk Nederlands. Snap niet wat er niet aan te begrijpen is?
Aukelizzy schreef:In een overgang terug is ten alle tijden je onderbeen los. ( Die is overigens altijd los, mits je harder wilt en in een overgang terug wil je niet harder )

. Ik snap helemaal wat je bedoelt Aukelizzy! Ben het er ook mee eens en ga er zeker aan werken. Ik heb het probleem ook alleen van stap naar halt. Vanuit galop naar draf of vanuit draf naar stap gaat het heel goed en die schijnovergangen heb ik ook al geoefend en dat gaat goed. (Niet vanuit stap naar halt, dat heb ik wel geprobeerd, maar ze overvalt me steeds zo! Ze staat al stil voor ik het door heb, en dan ben ik dus alweer veel te laat.) Aukelizzy schreef:De enige manier omdat hinniken te verminderden is kilometers maken...Op een bepaald moment houd het vanzelf op. Heb je nu al de mogelijkheid om op ander terrein te gaan rijden/trainen?
Ernie061111 schreef:[Starts Januari:]
Wie - Wanneer - Waar
Yvank_ - 6e - Emmen
Aukelizzy ( Ignofor ) 6e - Assendelft ( kringkampioenschappen klasse L2 )
Fairlady_ - 12e - rijssen B HC
Aukelizzy ( Chapeau ) 13e - Heemskerk (L1)
Cath_16 - 13e - Laren
NoekAa_ - 13e - Pijnacker
xlisza - 19e - Eersel
Ernie061111 - 20e - NDT Beek (startnr. 24)
Tita - 27e - Nieuwegein
NoekAa_ schreef:Ernie061111 schreef:[Starts Januari:]
Wie - Wanneer - Waar
Yvank_ - 6e - Emmen
Aukelizzy ( Ignofor ) 6e - Assendelft ( kringkampioenschappen klasse L2 )
Fairlady_ - 12e - rijssen B HC
Aukelizzy ( Chapeau ) 13e - Heemskerk (L1)
Cath_16 - 13e - Laren
NoekAa_ - 13e - Pijnacker
xlisza - 19e - Eersel
Ernie061111 - 20e - NDT Beek (startnr. 24)
Tita - 27e - Nieuwegein
meliss1812- 4/5 januari - Wezep
Vandaag weer lekker gereden, in de buitenbaan.. Het waaide wel hard zeg! Maar ze is braaf geweest
Laurie schreef:Stoere merrie heb je.Leuk ook dat ze deels Gelders is, ik heb namelijk een Zhivago x Zichem x Darling Boy.
Laurie schreef:Ja heel leuk! Mijn zesjarige (fotootje) komt uit dezelfde moeder als de Zhivago.
)