Ik vind 't ook zo zonde om voor 1 week een BP aan te schaffen en er vervolgens nooit meer mee te rijden.Oh haha dan is er geen kans dat ik de dressuurweek ga doen.
Maar ach, allround lijkt me toch leuker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind 't ook zo zonde om voor 1 week een BP aan te schaffen en er vervolgens nooit meer mee te rijden.
Maar ach, allround lijkt me toch leuker.
zou het dan niet zonde zijn als je met de helft van de lessen eigenlijk niet echt mee kunt doen? .. 
).
Simyo schreef:plutolover schreef:ik ga dan wel voor de alround. Wil echt zo graag een kee crossen. al zal me paard niet door het water gaan. Maar de rest lijkt me zo gaaf.
Als jij denkt dat die er niet door heen gaat... dan gaat die sowieso niet!(Wijze woorden van m'n vader... hoe vaak ik dat al heb moeten horen...)
plutolover schreef:ik ga dan wel voor de alround. Wil echt zo graag een kee crossen. al zal me paard niet door het water gaan. Maar de rest lijkt me zo gaaf.
(Wijze woorden van m'n vader... hoe vaak ik dat al heb moeten horen...)[/quote]
Het heeft wel geholpen want blijf nu in vrijwel alle situaties rustig! 
idapaulien schreef:Ik zit ook te denken om mij dit jaar op te geven maar ik weet het nog niet zeker..
Ik wilde altijd al bij de pony's, nu heb een paard dus dan moet ik bij de paarden maar ze is nu een kleine twee maanden onder het zadel. Dus op hoog niveau zal ik dan nog niet zijn.Maar allround llijkt mij wel super leuk. Is het dan wel leuk of moet je je paard al echt op hoog niveau hebben voor een leuke week? En maakt de leeftijd bij de paarden erg veel uit?
kunnen we mooi samen!
:D