Vorig jaar hebben wij de kaartjes (5 stuks) ook gewoon aan de kassa gekocht. Ik denk niet dat het uitverkocht kan zijn aangezien er zoveel mensen in al die hallen passen.
Silence
Nee joh, meer dan genoeg ruimte voor een heleboel mensen! Wij hebben ze wel eens aan de kassa gekocht, maar vorig jaar toen van tevoren geloof ik. Iemand anders toen geregeld, dus weet niet meer hoe dat is betaald toen
Vorige keer ben ik op een zaterdag geweest en ook niet al te vroeg waren er toen rond 12/1 uur zo'n beetje en gewoon kaartjes aan de kassa kunnen kopen
Silence
2 jaar geleden in het weekend ook gewoon kaartjes op de parkeerplaats gekocht, was geen probleem, dus dat zijn we nu weer van plan. Wij gaan de laatste dag, doordeweeks is voor mij geen optie...
Ik heb ze de vorige keer ook gewoon aan de kassa gekocht. Helaas is doordeweeks voor mij ook geen optie. Jammer, want ik zou het liefst op de western dag gaan.
hier ook al een hele lijst, hoop vooral op oudere eskadron collecties, om daar nog wat dingen van te scoren
Mint dralon mint halster met bont coffee berry halster met bont maritiem dralon bicolor navy chilli halster royal blue met bont bicolor royal blue bicolor antraciet violet bicolor fleece deken antraciet violet (chocochip)pink cotton
en nog een lakhoofdstel voor me schimmeltje zwarte leren laarzen met lak en swarovski mooi grijs wedstrijd jasje zwarte paardrijbroek
natuurlijk zal ik niet met deze hele lijst naar huis gaan, maar dit is ongeveer wat ik graag zou willen of in ieder geval een deel ervan
hihi zou wel nieuwe vliegen dekens willen van een goed merk, dus wie weet haha de lijst word steeds langer. ik droom ook al over een auto vol met nieuwe spullen, en dat we daar het niet meer kunnen tillen en elk uur moeten lozen hahaha *droomt ook verder*
Maureen_M
Geplaatst: 27-01-13 17:32
Mijn lijstje op dit moment waarmee ik thuis MOET komen
Rambo Sweet Itch Hoody Kingsland vestje (het liefste een jas) Een donkerbruin of zwart lak hoofdstel met wit onderlegd, en eventueel rondgenaaid Zweetdeken met een leuk printje, beetje apart of juist basic en sjiek!
Spullen waarmee ik thuis mag komen als ik geld over houd of ik opeens denk dat ik het heel erg nodig heb Dekjes van eurostar, eskadron, scapa of anky Rijbroeken, merken maken me niet zoveel uit, moeten gewoon mooi zijn rijlaarzen prullen zoals borstels, halsters, touwen, polo's
iets waarmee ik eigenlijk liever thuiskom, maar wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren een volle portemonnee
Ik wil ook een goede vliegendeken. Maar bij die van mij ligt alleen horseware perfect. De rest pas niet goed.
Ik wil heel graag leren laarzen erbij. Dus ga even zoeken. Maar wil geen zwarte. Haha En voor de rest kijk ik daar wel. Heb al aardig wat gespaard maar ben ook nog jarig eind februari. Dus dan komt er nog geld bij
Ik heb ook in mijn hoofd al een hele lijst Heb in principe niets echt nodig
Ik wil: Een dikke winterjas Een fleece deken Kingsland rijbroeken een mooi vest een bak snoepjes Winterdeken Eskadron dekje Mooi halster bruine springschoenen met bont Een hoofdstel met lakneusriem + evt. mooie frontriem lick-its bruin wedstrijdjasje nieuwe bruine leren laarzen