Hebbesje schreef:Heb je alles gezien? Misschien nemen ze toch wat feedback mee en doen ze hun best om het te verbeteren? Zou top zijn!
Ja idd, het is nu toch ook 20 min. ipv 15? Las ik vanmiddag hier volgensmij.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KletsKoekje schreef:Hallo allemaal, ik meld mij hier ook graag.
Ik doe zaterdag 5 mei mee in Gameren (klasse L)
Ben erg benieuwd en ook niet bekend met de locatie. Helaas doet de site het momenteel niet dus
krijg ook geen goede indruk maar ga er van uit dat het goed te rijden zal zijn![]()
*gaat nu de rest van het topic door lezen*
Tinkels schreef:Gisteren in de laatste groep Z reed Ca.roline wel met een hoedje.. ze vonden haar er fantastisch uitzien.
Ze had de Xfactor haha.. wel grappig.
@ Anthonia, wij hadden een mooi groepje he
S_en_Z schreef:Yesorno schreef:Yesorno schreef:
Ik lees altijd wel bij, maar schrijf niet zo heel veel, zal wel een berichtje plaatsen in het nieuwe topic. Hoef ik niet zo hard te zoeken.
Yvie_Juudje: Jij rijdt ook 23 maart in Houten zag ik?
Yvie_Juudje schreef:
Ja klopt
Jij ook in het M?
Ja ik ook in het M
Oh wat gezellig, ik ook in het MWordt een bokt-cluppie!
_Pien_ schreef:Hallo, ja klopt ik reed met hoedjehad helemaal niet gelezen dat dat niet mocht, ze vroeg of ik daar een cap onder had zitten?? JAAA, hahaha maar omdat we er zo mooi uitzagen mochten we door rijden
![]()
Vond het gister ook erg leuk, heb fijn gereden en er hing een super leuke sfeer.
Alleen jammer van mijn commentaar, we hebben de X factor(trots op mn topper) en ze vonden mij een fijne amazone die heel goed reed en mn paard sympathiek voorstelde, dus ik helemaal in de jubelstemming, maar....mn paard miste de kwaliteiten van een lang naar voren zwaaiend voorbeen, vooral in de draf, dus wist ze dat ik daarop al ging afvallen in de volgende selectie ronde, maar aan mij als amazone lag het niet.
Ze probeerde het nog een leuke draai te geven, was ook wel weer aardig.
_Pien_ schreef:Hallo, ja klopt ik reed met hoedjehad helemaal niet gelezen dat dat niet mocht, ze vroeg of ik daar een cap onder had zitten?? JAAA, hahaha maar omdat we er zo mooi uitzagen mochten we door rijden
![]()
Vond het gister ook erg leuk, heb fijn gereden en er hing een super leuke sfeer.
Alleen jammer van mijn commentaar, we hebben de X factor(trots op mn topper) en ze vonden mij een fijne amazone die heel goed reed en mn paard sympathiek voorstelde, dus ik helemaal in de jubelstemming, maar....mn paard miste de kwaliteiten van een lang naar voren zwaaiend voorbeen, vooral in de draf, dus wist ze dat ik daarop al ging afvallen in de volgende selectie ronde, maar aan mij als amazone lag het niet.
Ze probeerde het nog een leuke draai te geven, was ook wel weer aardig.