Die eerste 8-10 stallen zijn zaagsel met buitenluik maarja als er meer dan 8-10 zaagsel hebben wordt dat gewoon een binnenstal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Faya__ schreef:Nee je had ergens na ongeveer een stal of 10 zaagsel rechts, zon hokje met een kraan, dan nog 3 stro stallen, dan de kruising naar de andere gang en daarna nog allemaal strostallen met buitenluik.
Die eerste 8-10 stallen zijn zaagsel met buitenluik maarja als er meer dan 8-10 zaagsel hebben wordt dat gewoon een binnenstal

Faya__ schreef:Ze hebben geen aparte hengstenstallen geloof ik. Vorig jaar stonden daar in ieder geval sowieso 2 ruinen en een merrie in. Ik ga denk ik op zondag als ik niet hoef te werken.
Faya__ schreef:Ooh nou volgens mij hadden we geen eens een hengst in onze week?
Snap ook niet hoe ze dat willen doen, voorrang, het is gewoon zo wie het eerst komt, die heeft geluk.
welshfan97 schreef:Faya__ schreef:Ooh nou volgens mij hadden we geen eens een hengst in onze week?
Snap ook niet hoe ze dat willen doen, voorrang, het is gewoon zo wie het eerst komt, die heeft geluk.
Er waren mensen die al van te voren hadden gebeld dat hun hengst echt gek kon zijn en of ze in dan in zo een stal konden en er was er een die in een andere stal stond maar dat ging ook echt niet en toen was er iemand die wel wilde ruilen.