Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(heb ik al eens meegemaakt, die pony heeft 2 maanden rust moeten hebben daarna) En als het met buitenluik wel goed gaat, waarom dan niet gaan? Het is geen mafkees hoor, alleen een stressgevoelig paard.
R0oszs schreef:haha, de mijne red dat niet met z'n 1.62

Zonnetje81 schreef:Ik neem echt niet mijn inboedel mee hoor, zadel, hoofdstel, peesjes, borstel en klaar is kees! Buiten staan doet ie niet daar neem ik aan dusse vliegendeken is ook overbodig.
10 dekjes!!!??? Ik heb er niet eens zoveel![]()
Heb je voor zaagsel stal DA verklaring nodig?? Ik wil ook wel mn eigen vlas meenemen
R0oszs schreef:Echt kan je aangeven welke stal je kan? Dan wil ik ook wel een stal met buitenluik, hij is al niet gewend om op stal te staan, dus dan zou een luik naar buiten toe wel fijn zijn. Welke stal kan ik dan het beste aangeven
Faya__ schreef:Ja je hebt persé een DA verklaring nodig en ze doen er soms nog best lastig over ook.
Je kan aangeven dat je een stal met buitenliuk wilt, maar zonder DA verklaring gok ik dat ze er weinig mee gaan doen aangezien iedereen dat natuurlijk wil. Het tweede stallen complex daar zijn de boxen voor de 'kruising'3x3(buitenluikers zijn daar zaagsel) en daarachter de buitenluikers (wel met stro) 3x4. Binnen stallen daarachter weet ik niet precies. Dat andere stallen gebouw, vind ik duidelijk minder, puinhoop en boxen van 2.5x2 ofzo