[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:03

Komen kijken doen wij ook zeker. Het is echt lekker dichtbij voor ons en zeker de moeite dus waard om zelfs maar voor een paar uurtjes te komen. :D
Ga zeker proberen een aantal mensen uit ons "dressuur" dorpje mee te nemen. :j

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:50

Jan_Trel schreef:
Voor een evenement van deze omvang hebben we veel mensen nodig van buiten de westernsport. Die trekken wel even de wenkbrouwen op wanneer er steeds weer negatief gesproken wordt door mensen uit de westernwereld..

Als er dan mensen proberen jullie organisatie een mail te sturen om hun diensten aan te bieden (4x en ik kan het weten want ik ben zijn collega en heb hem zelfs op jullie gewezen) is het wel zo fatsoenlijk om die te beantwoorden. Of om te laten weten dat je wel of niet geinteresseerd bent. Dat helpt misschien ook wel mee hoor.

hputs2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 14:54

jouw tekst klinkt erg negatief en pissig maar als hij mij een mail stuurt krijgt hij ALTIJD binnen korte tijd antwoord.
je had ook gewoon kunnen schrijven dat de mail misschien niet aangekomen is, niet altijd pissig en negatief........ gewoon een nieuwe mail sturen naar harry@dutchwestern.nl of hputs@solidam.com en alles komt goed. Positiviteit kost geen geld en doet geen pijn.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:04

hputs2 schreef:
jouw tekst klinkt erg negatief en pissig maar als hij mij een mail stuurt krijgt hij ALTIJD binnen korte tijd antwoord.
je had ook gewoon kunnen schrijven dat de mail misschien niet aangekomen is, niet altijd pissig en negatief........ gewoon een nieuwe mail sturen naar harry@dutchwestern.nl of hputs@solidam.com en alles komt goed. Positiviteit kost geen geld en doet geen pijn.

4x mailen maar alle verschillende mailadressen en dan beweren dat hij niet goed is aangekomen? Ik durf het mijn collega niet meer te zeggen, denk ook niet dat ie nog een poging gaat doen hoor. En ik ben zeker niet pissig, alleen ik reageerde op een opmerking van Jan. Die beweert dat de westernwereld negatief is. Mijn reactie daarop is, dat jullie zelf op die manier ook niet meewerken aan een positief imago.

hputs2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:07

welke email adressen dan? heeft hij deliver notifications terug gekregen? als ik meer info heb dan kunnen wij de zaak misschien technisch oplossen. ik krijg van alle dutchwestern emails kopieen en ik heb niets kunnen vinden. nogmaals iets positiever en alles is opgelost en als hij nog wil is hij welkom. Maar ik blijf jou toon negatief vinden.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:12

Je hebt PB, is netter...

hputs

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:17

ook goed als het maar positief opgelost wordt

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 15:22

MissFreubel schreef:
Jan_Trel schreef:
Voor een evenement van deze omvang hebben we veel mensen nodig van buiten de westernsport. Die trekken wel even de wenkbrouwen op wanneer er steeds weer negatief gesproken wordt door mensen uit de westernwereld..

Als er dan mensen proberen jullie organisatie een mail te sturen om hun diensten aan te bieden (4x en ik kan het weten want ik ben zijn collega en heb hem zelfs op jullie gewezen) is het wel zo fatsoenlijk om die te beantwoorden. Of om te laten weten dat je wel of niet geinteresseerd bent. Dat helpt misschien ook wel mee hoor.

Ik ben redelijk fatsoenlijk vind ik zelf hoor, maar ik weet echt niet welke mail ik niet beantwoord heb. Ik zou er een over het hoofd kunnen zien want ik krijg redelijk veel mail, maar 4 x van dezelfde peroon?
Als je een mail stuurt naar Jan@dutchwestern.nl of naar harrie@dutchwestern.nl dn komt het echt wel goed hoor! 8-)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:52

de informatie in de nieuwsbrief ziet er veelbelovend uit!

ik vind het nog steeds jammer dat er geen volle NRHA show bij aanwezig is, inc de europese NRHA top die echte topritten zouden kunnen neerzetten. (fonk, poels, beack, sandijk, vd hoeven, kronsteiner, ludwig enz enz enz en misschien zelfs wat italianen)

laten we hopen dat het een succes wordt en volgend jaar wordt uitgebreid met een volledige NRHA show zodat er ook echte topritten zullen komen!
(nee ik zeg dus niet dat er verder geen goede ritten zijn maar reining/nrha blijft toch op dit moment de dicipline waar het hoogste niveau wordt gehaald en waarin we ons europa een beetje kunnen meten met het almachtige USA)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 18:05

Ook ik werd erg enthousiast van de nieuwsbrief!
Een klein vraagje van mijn kant: als we het over interessante onderdelen hebben, dan valt de cutting daar ook absoluut onder. Wordt er op dit NK 'nieuwe stijl' ook plek ingeruimd voor de cutting (en/of cowhorse en/of teampenning), of kunnen de toeschouwers voor dit onderdeel niet in de Uithof terecht? Het lijkt mij een absolute publiekstrekker?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 18:08

nieuwsbrief, hoe kan je je daarvoor opgeven (als publiek) .

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 18:25

verography schreef:
nieuwsbrief, hoe kan je je daarvoor opgeven (als publiek) .

Bij Harry, zie hier of 1 bladzijde terug ;) :
hputs2 schreef:
Vandaag hebben wij een nieuwsbrief per email verstuurd betreffende de stand van zaken van het Dutch Western Riding Festival. hoewel deze nieuwsbrief aan bijna 2.000 adressen verzonden is, kan het zijn dat je wel interesse hebt in een update en maar deze email niet ontvangen hebt.
geef mij jou email adres en ik stuur een kopie. Dan is iedereen weer op de hoogte van de feitelijke situatie.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 19:20

dank je :D

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:17

Ik heb net de nieuwsbrief gelezen, en ik ben erg blij dat Kijkduin op een steenworp afstand zit. We hadden namelijk precies die week al een vakantie daar geboekt en dit is een leuke bonus om ook hier te gaan kijken... :D

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 13:50

gera schreef:
Ook ik werd erg enthousiast van de nieuwsbrief!
Een klein vraagje van mijn kant: als we het over interessante onderdelen hebben, dan valt de cutting daar ook absoluut onder. Wordt er op dit NK 'nieuwe stijl' ook plek ingeruimd voor de cutting (en/of cowhorse en/of teampenning), of kunnen de toeschouwers voor dit onderdeel niet in de Uithof terecht? Het lijkt mij een absolute publiekstrekker?

Ik zie het nergens op het programma staan, dus ik denk niet dat het er zal zijn dit jaar.
Misschien in de toekomst, zeg nooit: nooit!! ;)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:46

Het zou een mooie publiekstrekker zijn maar weet goed genoeg dat het organisatorisch wel het nodige vergt, ook van de akkomodatie. Zou echt graag meer working cowhorse willen kunnen starten in Nederland.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:20

ik ben na de melding van de nieuwsbrief op dit forum helemaal plat gemaild en gebeld door mensen die ook graag een nieuwsbrief gehad zouden hebben. Wij hebben de nieuwsbrief dus maar op onze website www.dutchwestern.nl gezet onder het hoofdje downloads. Hier staan ook de pdf van de folders in drie talen en de poster die binnenkort naar alle (western) maneges gestuurd zal gaan worden.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:21

Ook hebben wij allemaal hele nieuwe nieuwtjes geplaatst, http://www.dutchwestern.nl is een website die de moeite waard is om in de gaten te houden.

op korte termijn zullen wij ook de laatste versie van het definitieve programma op onze website zetten, hou de website dus goed in de gaten.

gputters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:00

Programma ziet er veel belovend uit!!!
Ik heb er in ieder geval al erg zin in.

Chapeau en veel succes voor de Organisatie!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:05

Jan_Trel schreef:
Ik zie het nergens op het programma staan, dus ik denk niet dat het er zal zijn dit jaar.
Misschien in de toekomst, zeg nooit: nooit!! ;)

Ehm nee, ik ook niet, maar er staat in de nieuwsbrief dat er altijd nog wijzigingen plaats kunnen vinden, net zoals bijvoorbeeld de NRHA is weggevallen. Ik dacht wellicht wordt die plek opgevuld door cutting... just a thought 8-)
Maar het programma op zich is al erg aantrekkelijk hoor!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:30

Wat houdt de NK reining in (vrijdagavond)?
Als ik het goed begrijp is dit geen AQHA, WRAN of NRHA klasse.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 14:33

Tenfold schreef:
Wat houdt de NK reining in (vrijdagavond)?
Als ik het goed begrijp is dit geen AQHA, WRAN of NRHA klasse.

Dit is het NK van de KNHS reiningvereniging!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:40

Op de site van de DRHA staat het volgende:
5de show DRHA ……….EVENT 2011. op 30 september, en 1 en 2 oktober 2011. In Grathem. (Locatie is nog ondervoorbehoud, ook ondervoorbehoud zijn de CRI op donderdag 29 september, het KNHS NK en de DRBF futurity en Derby)

Begrijp ik het dan goed dat het KNHS NK niet meer tijdens dit DRHA event wordt gehouden, maar verplaatst is naar het Dutch Westernriding Festival?
En dat deze klasse geen NRHA/DRHA klasse is?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 16:07

De DRHA en de KNHS Reiningvereniging zijn twee verschillende organisaties.

Hoe het met de aankondiging op de DRHA site zit zou ik echt niet weten.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:52

Vorig jaar en het jaar ervoor werd het KNHS NK Reining tijdens de 5e DRHA show verreden.. Wat vreemd, je zou zeggen dat er toch maar 1x per jaar een NK van de KNHS kan zijn hihi.