Ga zeker proberen een aantal mensen uit ons "dressuur" dorpje mee te nemen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jan_Trel schreef:Voor een evenement van deze omvang hebben we veel mensen nodig van buiten de westernsport. Die trekken wel even de wenkbrouwen op wanneer er steeds weer negatief gesproken wordt door mensen uit de westernwereld..
hputs2 schreef:jouw tekst klinkt erg negatief en pissig maar als hij mij een mail stuurt krijgt hij ALTIJD binnen korte tijd antwoord.
je had ook gewoon kunnen schrijven dat de mail misschien niet aangekomen is, niet altijd pissig en negatief........ gewoon een nieuwe mail sturen naar harry@dutchwestern.nl of hputs@solidam.com en alles komt goed. Positiviteit kost geen geld en doet geen pijn.
MissFreubel schreef:Jan_Trel schreef:Voor een evenement van deze omvang hebben we veel mensen nodig van buiten de westernsport. Die trekken wel even de wenkbrouwen op wanneer er steeds weer negatief gesproken wordt door mensen uit de westernwereld..
Als er dan mensen proberen jullie organisatie een mail te sturen om hun diensten aan te bieden (4x en ik kan het weten want ik ben zijn collega en heb hem zelfs op jullie gewezen) is het wel zo fatsoenlijk om die te beantwoorden. Of om te laten weten dat je wel of niet geinteresseerd bent. Dat helpt misschien ook wel mee hoor.
verography schreef:nieuwsbrief, hoe kan je je daarvoor opgeven (als publiek) .
hputs2 schreef:Vandaag hebben wij een nieuwsbrief per email verstuurd betreffende de stand van zaken van het Dutch Western Riding Festival. hoewel deze nieuwsbrief aan bijna 2.000 adressen verzonden is, kan het zijn dat je wel interesse hebt in een update en maar deze email niet ontvangen hebt.
geef mij jou email adres en ik stuur een kopie. Dan is iedereen weer op de hoogte van de feitelijke situatie.
gera schreef:Ook ik werd erg enthousiast van de nieuwsbrief!
Een klein vraagje van mijn kant: als we het over interessante onderdelen hebben, dan valt de cutting daar ook absoluut onder. Wordt er op dit NK 'nieuwe stijl' ook plek ingeruimd voor de cutting (en/of cowhorse en/of teampenning), of kunnen de toeschouwers voor dit onderdeel niet in de Uithof terecht? Het lijkt mij een absolute publiekstrekker?
Jan_Trel schreef:Ik zie het nergens op het programma staan, dus ik denk niet dat het er zal zijn dit jaar.
Misschien in de toekomst, zeg nooit: nooit!!