Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienSCHaap schreef:dat is al een aantal keren beantwoord.
dat is zodat ze makkerlijker kunnen door glijden als ze blijven steken achter een hindernis bijvoorbeeld enzoo...
en die staart uuuhm dat weetik ook niet, zal vast wel iets een reden voor zijn..
SETEFURII schreef:NienSCHaap schreef:dat is al een aantal keren beantwoord.
dat is zodat ze makkerlijker kunnen door glijden als ze blijven steken achter een hindernis bijvoorbeeld enzoo...
en die staart uuuhm dat weetik ook niet, zal vast wel iets een reden voor zijn..
Ik weet waar de zalf voor dient, maar de vraag was waarom op de staart lijkt me niet dat een paard met z'n staart aantikt en pijn heeft
Overigens zie ik dit alleen bij de Italianen
SETEFURII schreef:NienSCHaap schreef:dat is al een aantal keren beantwoord.
Ik weet waar de zalf voor dient, maar de vraag was waarom op de staart lijkt me niet dat een paard met z'n staart aantikt en pijn heeft
Esile schreef:SETEFURII schreef:Ik weet waar de zalf voor dient, maar de vraag was waarom op de staart lijkt me niet dat een paard met z'n staart aantikt en pijn heeft
Misschien om de staartwortel te beschermen? Ik heb geen idee