Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nikeyy schreef:Was wel leuk vandaag! Was nog nooit geweest, dus een ervaring rijker. Vind die kleintjes wel moeilijk om naar te kijken, die staan met z'n 10'en aan het hek en zagen er een beetje verslonst uit. Dan zou ik er zo eentje meenemen!! Maar gelukkig snel doorgelopen.
We liepen langs het 1e stuk en toen kreeg een meisje nog 2x een klap van een paard. Gebeurde voor onze neus.
Ze kreeg een tik al, toen drukte ze het paard aan de kant en toen kreeg ze een volle mep met 2 benen van het paard.
We hoorden later de ambulance, dus waarschijnlijk voor haar.
Ben wel benieuwd naar foto's inderdaad!
meenemeennn!!
naambordjes schreef:Dribbelkont schreef:wij zijn inmiddels ook weer terug
heb een b schimmeltje zien staan stond niet in de groep.
lekker aan de hand.
verder leuke tinkertjes gezien!!!
en een heeeeeeeeeeele grote shire wat was die groot zeg!!!!!!!!!
verder leuk apart bont apalosa achtig merrietje gezien aan een boom.
en heerlijke worsjes meegenomen van de markt![]()
viel me op inderdaad dat er niet zo veel paarden waren als vorig jaar maar kom zeer zeker volgend jaar weer
Was dat B-schimmeltje een merrietje?
xSaskia schreef:Laatmaar (:
Het veulentje wat ik in mn gedachten heb was wit.
dit veulentje heeft een andere kleur ):
Vond het wel super om te zien hoeveel paarden er verkocht werden,
dan denk ik ;;Ze krijgen weer een goed leven,
terwijl dat niet altijd zo is. hou ik dat toch in mn hoofd
Amalarab schreef:ismy schreef:hhmm Roxanne gaat ook te koop staan, hoop dat ze een leuk plekje krijgt en niet iets verkeerds treft.. (A)
Daar ben je zelf bij, heb je Marktplaats geprobeerd? Succes, hoop dat je een goede prijs krijgt en een fijn nieuw baasje kunt vinden. Maar de kans dat ze de handel ingaat is wel veel groter via de markt.
) eigenaar had te weinig plaats op stal. het gaat trouwens om een 4 jarige hele lieve aanhalige hannoveraan. een vosje (A)
! Hij trapte óók als er niemand achter langs liep!
) 
)
nikolletje schreef:Heb 2 x ambulance zien gaan, en nog een dikke rel bij ons in de buurt bij de pony's. Politie en alles erbij. lichtelijk sensatie.