Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HumbleTalent schreef:@Paintlinger, voor een L5 is je outfit redelijk. Het is verzorgt en je hebt chaps. Dat is al meer dan het gros van de ruiters heeft. Ik zou alleen de volgende keer met Show Touch up zijn knieën wit maken zodat je die gele vlekken niet meer ziet.
spicegirl schreef:@paintlinger- ik noemde niet je naam, dus nee ik bedoelde jou hier niet.
@ HT- rose niet voor een sorrel ??
Paintlinger schreef:Haha, nou voor de L5 vond ik mijn outfit prima....
Ik heb ze wel minder gezien op deze en andere shows....en sommige reden ook nog in de lintjes, dus zo erg kan het allemaal niet zijn blijkbaar.
Ja die knieen wilden niet goed wit worden....das mijn streven voor de volgende show
Spicegirl: Ik weet niet of dat tegen mij bedoeld was, maar je mag best zeggen wat je vind hoor.
Of ik het net zo zwaar vind wegen is een tweede....
HumbleTalent schreef:Lintjes zijn altijd indirect gerelateerd aan je outfit. Je kan nog zo mooi gekleed zijn, maar als je waardeloos rijdt krijg je dat lintje natuurlijk niet. Daar doet een outfit niks aan. En dat is ook andersom. Maar je zal maar een tie hebben met iemand. Allebei rijden jullie evengoed, maar de ander is wel helemaal super gekleed, dan durf ik te wedden dat de eerste plaats naar degene gaat met de verzorgde outfit.
Wranglerbutt schreef:@Paintlinger: ik vind jouw outfit erg netjes, maar ik vind het alleen een beetje storend dat je gilet'je "gaapt" aan de onderkant![]()
Zou je misschien kunnen oplossen mbv een grote buckle?