Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Ik zit nu zelf met tranen in mijn ogen achter de computer, omdat ik weet dat er nu voorgoed iets is veranderd tussen Kim en mij en ik niet zeker weet of onze band weer terug zal komen.
KoudbloedKim schreef:MaaikeMo: Ik heb erg veel respect voor Emiel Voest.
Deze zelfde oefening heb ik bij Kim ook een aantal keer geprobeerd, maar je kunt echt een uur staan wachten.
En als ze dan eindelijk achter je staat, loopt ze twee stapjes mee en blijft dan weer stil staan of loopt de andere kant op.
Neemt niet weg dat dit heel goed kan werken bij de meeste paarden.(Je ziet dat paard bij 3:48 ook denken; WTF?!
)
De tip over de leadrope; ik heb hem bijna altijd in een boogje.
Vooral omdat er op het touwhalster geen onnodig druk moet staan.
djuno schreef:Nog één ding: ik vind het ontzettend knap dat jij je hier zo kwetsbaar opstelt en je niet schaamt om dingen te vragen of ervoor uit te komen dat je dingen niet weet....zeker als je soms een lading ongenuanceerde oliebol over je heen krijgt blijf je vriendelijk en sta je nog steeds open. Menigeen had zijn/haar topic al op slot laten zetten met de mededeling dat ze hier geen zin in hebben.
*edit*...tickvaudje
KoudbloedKim schreef:Ik zal je Blog zo even lezen, voor de rest van je vragen zou ik je willen verwijzen naar mijn laatste reactie op Sleeper.
KoudbloedKim schreef:Ik zou ook graag tips willen krijgen over stukken als 2:20 en 4:00..
Daar zit een groot deel van de 'problemen'.
Hoe krijg ik haar naast me zonder dat zij tempo verliest en hoe moet ik reageren als zij versnelt en daarbij mij als het ware vooruit duwt?
KoudbloedKim schreef:Dat eerste is heel lastig, aangezien ik eerst een ruk aan het touw moet geven, waarna Kim haar hoofd en tegelijk haar hele lichaam 180 graden draait, waardoor ze voor me komt te staan.
Er is niet overal ruimte om haar achterwaarts te laten gaan.
Op die moment moet ik zeg maar haar kant op lopen, Kim voor me uit duwen en zorgen dat ik weer naast haar kom te staan.
Weet niet of dit zo duidelijk is.
Tweede tip doe ik al.
Dit werkt op zich redelijk, het probleem daarbij is nog dat ze schuin achter me loopt en aangezien ik haar met een tikje van het touw ook niet echt uitnodig om naast me te gaan lopen, is dat nog erg lastig.