Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dan stuur je toch een mailtje ik zou er ook niet blij van worden als er niet opgenomen wordt en ik gefrustreerd ben. Maar komt vast wel goed.Niek123 schreef:Zo hier kunnen we nog een puntje aanzuigen als het om prijzen gaat voor viertallen! [RIJ-ITP] ABC- viertal @ Brabantse kampioenschappen!
Bij de fk krijg je een banketstaaf lintje als je kampioen wordt in tegenstelling tot brabant.
Lante schreef:Niek123 schreef:Zo hier kunnen we nog een puntje aanzuigen als het om prijzen gaat voor viertallen! [RIJ-ITP] ABC- viertal @ Brabantse kampioenschappen!
Bij de fk krijg je een banketstaaf lintje als je kampioen wordt in tegenstelling tot brabant.
Klopt, ik vind de viertallen ook echt een ondergeschoven kindje in Friesland.

Lappie_Lap schreef:Ik eigenlijk ook niet qua momentopname .. maar wilde graag een aandenken van m'n 1e keer springen op de Friese
Beetje jammer alleen dat hij dus echt heel erg streperig geprint is, en daarnaast gewoon in een envelop verzonden ipv in een met karton verstevigde zoals de andere fotograven vaak doen (en hij dus beschadigd is geraakt met de post)
Vajramani schreef:Nou het moet niet gekker worden daar bij de Friese bond.
Krijg vandaag een rekening dat ik mijn inschrijfgeld niet betaald heb van beide paarden + adminstratiekosten. En met het vriendelijke verzoek me vooraf toch te melden op het secretariaat.
Nu weet ik toch heel zeker dat ik 's morgens netje betaald heb. Probeer je ze te bellen nemen ze de telefoon gewoon niet op.

)
want onderaan de brief stond handgeschreven nog ff snel: Beterschap