Friese Kampioenschappen 2010 12, 13 & 14 aug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vajramani

Re: Friese Kampioenschappen 2010 12, 13 & 14 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:52

Nou het moet niet gekker worden daar bij de Friese bond.
Krijg vandaag een rekening dat ik mijn inschrijfgeld niet betaald heb van beide paarden + adminstratiekosten. En met het vriendelijke verzoek me vooraf toch te melden op het secretariaat.
Nu weet ik toch heel zeker dat ik 's morgens netje betaald heb. Probeer je ze te bellen nemen ze de telefoon gewoon niet op.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:40

Wanbetaler die je bent :P
Maar niet zo leuk moet je er weer achteraan bellen..

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:46

Weet anders heel zeker dat ik betaald heb, jullie kampioen is mijn getuige. We hebben gelijktijdig betaald.
Achteraanbellen heel leuk, maar ze nemen gewoon niet op.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:06

Dat is dan wel mooi dat je een getuige hebt, nu maar hopen dat ze dat wil doen }> maar dan stuur je toch een mailtje ik zou er ook niet blij van worden als er niet opgenomen wordt en ik gefrustreerd ben. Maar komt vast wel goed.
Hebben jullie al een leuk stuk in de krant gezet over jullie Kampioen!! Vandaag waren ze L2 gestart en waren ze eerste met 202 punten en derde met 197 punten gaaf he.. in het begin was hij nog wel even stout en wilde het op een lopen zetten maar kon ze hem in bedwang houden en ging het snel heel goed.. dus niet teveel nare dingen aan de prijsuitreiking over gehouden gelukkig...

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:21

Geen flauw idee of er iets in onze krant komt. Ik zit niet in het bestuur. Zou het wel heel l*llig vinden als er geen aandacht aan geschonken wordt.
Nette prestatie en een goed begin met gelijk 4 winstpunten.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:30

Zou ik ook raar vinden, maar ik heb geen idee hoe jullie vereniging is.. maar op pk stond ook nog een stukje.. alleen een beetje vreemde tekst voor degene die tweede was stond erbij..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:58

Niek123 schreef:
Zo hier kunnen we nog een puntje aanzuigen als het om prijzen gaat voor viertallen! [RIJ-ITP] ABC- viertal @ Brabantse kampioenschappen!

Bij de fk krijg je een banketstaaf lintje als je kampioen wordt in tegenstelling tot brabant.

Klopt, ik vind de viertallen ook echt een ondergeschoven kindje in Friesland.

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:07

Lante schreef:
Niek123 schreef:
Zo hier kunnen we nog een puntje aanzuigen als het om prijzen gaat voor viertallen! [RIJ-ITP] ABC- viertal @ Brabantse kampioenschappen!

Bij de fk krijg je een banketstaaf lintje als je kampioen wordt in tegenstelling tot brabant.

Klopt, ik vind de viertallen ook echt een ondergeschoven kindje in Friesland.

Wij werden vorig jaar kampioen met ons viertal in de klasse M. Kregen slechts één oranje lintje. De rest (dus ook stalplaten) werden nagestuurd (waar we ook nog zelf achteraan moesten zitten). Terwijl alle kampioenen dekens, sjerpen etc kregen... Echt belachelijk, niet eens een kampioenlinst kon eraf... :n

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:24

Toen wij een aantal jaar geleden met het ponyachtal FK werden. Kregen 1 kampioensrozet, niet eens een sjerp en ook maar 1 voor alle 9 combinaties. Uiteindelijk na veel morren en zeuren kregen we een paar weken later alle 10 (commandante ook) toch nog iets, tjong een medaille met fries lint eraan :o :+

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:55

Ja, dat is dan wel een beetje jammer. Even bij de kring aankaarten dat die het in het regio-overleg met de kringen even aankaarten en ook op de najaarsvergadering van de kring is vaak wel iemand van het regiobestuur aanwezig, dus de besturen van de aanwezige verenigingen kunnen het daar ook even aankaarten. Hoe meer er van gezegd wordt, hoe groter de kans dat er iets veranderd. :)

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:57

Kajanus schreef:
Zou ik ook raar vinden, maar ik heb geen idee hoe jullie vereniging is.. maar op pk stond ook nog een stukje.. alleen een beetje vreemde tekst voor degene die tweede was stond erbij..

heb het gelezen.
Als ik iemand van het bestuur tref kan ik wel eens een hint geven

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:52

Heeft iemand van jullie al een foto van edense bestelt?
De mijne is echt enorm streperig -O-

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:03

Nee geen foto`s bestelt.
We vonden ze niet mooi genoeg.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 20:50

Ik eigenlijk ook niet qua momentopname .. maar wilde graag een aandenken van m'n 1e keer springen op de Friese :+

Beetje jammer alleen dat hij dus echt heel erg streperig geprint is, en daarnaast gewoon in een envelop verzonden ipv in een met karton verstevigde zoals de andere fotograven vaak doen (en hij dus beschadigd is geraakt met de post) -O-

beenyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:33

Lappie_Lap schreef:
Ik eigenlijk ook niet qua momentopname .. maar wilde graag een aandenken van m'n 1e keer springen op de Friese :+

Beetje jammer alleen dat hij dus echt heel erg streperig geprint is, en daarnaast gewoon in een envelop verzonden ipv in een met karton verstevigde zoals de andere fotograven vaak doen (en hij dus beschadigd is geraakt met de post) -O-

Ik heb ook een foto besteld, bij mij is t een mooie foto en zat er wel een karton om de envelop(met een sticker erop 'niet vouwen ivm foto'). Miss ff contact opnemen en vragen om een nieuwe?

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:47

Hmm, das apart. Heb er iig een mail achteraan gestuurd :)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:18

Vajramani schreef:
Nou het moet niet gekker worden daar bij de Friese bond.
Krijg vandaag een rekening dat ik mijn inschrijfgeld niet betaald heb van beide paarden + adminstratiekosten. En met het vriendelijke verzoek me vooraf toch te melden op het secretariaat.
Nu weet ik toch heel zeker dat ik 's morgens netje betaald heb. Probeer je ze te bellen nemen ze de telefoon gewoon niet op.

ja moet je haar ff blijven bellen en ander Jos de Boer bellen :j

Ik kreeg overigens een hele raar brief...

mijn naam stond al verkeerd geschreven,

toen stond er boven: Beste Minke, (nou zo heet ik helemaal niet :P )

toen stond er... u heeft zich opgegeven, gereden maar niet betaald (beetje raar, want ik heb helemaal niet gereden en ze weten dondersgoed dat ik in het ziekenhuis lag :( want onderaan de brief stond handgeschreven nog ff snel: Beterschap :o

en ze hadden best mijn coupons er bij kunnen doen :P

LL: hmmm raar, wie maakte er foto's? zou idd ff contact opnemen... zonde zoiets

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:43

Biertapje: dan heb jij zeker mijn brief gehad. Aangezien mijn naam boven jouw brief stond.
Maar probleem is al opgelost. Hoef niet te betalen.Was het ook niet van plan geweest.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:53

Hij gaat hem opnieuw uitprinten :j

@ Tab ... lekker vage manier van communicatie >;)