Sjeetje, wat een geweldig werk doe jij! Het arme dier!
Wat bijzonder dat bagage de merrie herkennen, moet erg vervelend zijn geweest om haar zo te zien.. maar wat een prachtdier is het! De jaarling vind ik ook erg leuk! Fijn dat ze zo goed reageren!
Heb je inmiddels al besloten voor een naam? En voor de jaarling?
Hoe gaat het nou met dit paard en der veulen (jaarling)? Heb je nog nieuwe foto's?
Afanaisa91
Geplaatst: 11-05-10 17:12
Jeetje, wat een verhaal! Ik kan er gewoon nooit bij hoe mensen dit dieren kunnen aan doen.. Als ik het goed begrijp had ze vroeger wel gewoon een goed leven, dus de vorige eigenaar heeft haar gekocht en zo 'toegetakeld'.
Ik heb echt heel veel respect wat je voor die arme paardjes doet. Het lijkt me echt een moeilijke keuze en een tijdrovende taak, maar hopelijk is dat alles het uiteindelijk waard Succes!
Jeetje, zie dit topic nu pas, maar echt diep respect voor jou! Gelukkig bestaan er nog mensen zoals jou! Niet te geloven dat mensen dit dieren kunnen aandoen . Ik hoop echt voor je dat ze er weer helemaal bovenop komt!
Wauw wat een geweldig gebaar om zo'n dier te kopen.. Ik wens je heel veel succes met dit prachtige dier.
Ik zou zelf beginnen met veel kleine beetjes voer. Zou de gewone basisbrok zoveel mogelijk mijden.. Misschien 2x p dag 1/4 schep, en verder aangevuld met veel ruwvoer en slobber ed..