Ging die ene die dat controleerde nog voor de grap zeggen "welke DA ent nou op zondag? dat kan toch niet" nou ik begon toen toch te stressen
Dat moeten ze dus niet doen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat moeten ze dus niet doen. 
__Marloes schreef:CoriienRN schreef:Marloes idd, ken een hoop mensen die ook met E-pony's sjoemelen dus die zouden ze ook moeten meeten vind ik!! ongeacht de leeftijd!
En idd het chippen moeten ze ook meer controleren..
Ooh dat met die E pony's moeten ze zeker 1x doen, of zoals Mirthe al zei de D pony's, meestal zelfs nog C pony's die erin gemeten zijn.
Ach joh, er zijn zoveel manieren om zoiets "op te lossen", dingen zoals de schoft schaven enzo. Ziekke mensen, dat nog wel om een pony een paar cm kleiner te laten lijken
lieziej schreef:__Marloes schreef:Ooh dat met die E pony's moeten ze zeker 1x doen, of zoals Mirthe al zei de D pony's, meestal zelfs nog C pony's die erin gemeten zijn.
Ach joh, er zijn zoveel manieren om zoiets "op te lossen", dingen zoals de schoft schaven enzo. Ziekke mensen, dat nog wel om een pony een paar cm kleiner te laten lijken
Bij mijn Haflinger wordt ook standaard aan de kant gezegt "zeker dat dat geen C pony is" en dergelijke. Jammer, maar die pony is toch écht 1.33! 3 cm onder de norm! Sommige ponies ogen wat groter
__Marloes schreef:lieziej schreef:
Bij mijn Haflinger wordt ook standaard aan de kant gezegt "zeker dat dat geen C pony is" en dergelijke. Jammer, maar die pony is toch écht 1.33! 3 cm onder de norm! Sommige ponies ogen wat groter
Je hebt zeker pony's die groter tonen hoor, maar ik heb een e pony en sommige d's zijn al groter dan die van mij als je ernaast stapt, de mijne is 154...