Omdat ik perongeluk de foto's van mijnalbum heb verwijderd, kan je ze niet meer zien in mijn bericht in dit topic. Toen ik ze er weer opzette, is de link veranderd. Dus vandaar dat ik ze hier nog even post. Ik zet ze in linken, omdat de foto's dus al een keer gepubliceerd zijn.
Denken jullie erom niet offtopic te gaan. Het is niet echt de bedoeling om 100 berichtjes te posten dat iets geen blooper is en dat je daarop geTeMd hebt.
_Bitje_
Geplaatst: 16-10-09 17:34
Hahah doriet: mooie landing Caperr: wow die kan springen !! [naam]: mooie sprong hoor monica: hij ging hem smurfen!!
Laatst bijgewerkt door Oscar op 29-11-18 12:51, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Blooper verwijderd, ook al in vorig topic geplaatst
idd, die van Wolder! echt waar, ik heb em nu wel 100 keer gezien maar ik blijf maar lachen! Ik vind deze zo onwijs leuk!
Aniek93
Geplaatst: 16-10-09 22:04
hahaha even de 24 bladzijdes gelezen, sommig bloopers zijn echt supercool! het ging dus zo: we hadden nog maar even tijd, en ik dacht, joolz is lief, die kan ik wel even met halstertje rijden, zonder zadel.(pony had nog helemaal nooit iets verkeerd gedaan, zelfs met inrijden niet. en aangezien het zadel en hoofdstel binnen lagen reed ik zo) nouja, zo gezegd zo gedaan, ik ging daar zonder zadel op. ik keek nog even hoe laat het was en maakte daarna een rustig bedoeld galopje. Joolz dacht: JIPPIEEE ik mag eindelijk naar de rest, dus gallopeerde te hard, waardoor ik hem inhield, en hij, met zijn kop tussen de benen leuk begint te bokken(hij bokte hoog, op het filmpje zie je dat helaas slecht) nouja, ik kon dat niet uitzitten, en flikker na een paar bokken een kilometer de lucht in en dan val ik je ziet me ook nog het halstertouw wat ik om de nek had wegdoen, ik dacht, heb ik niet nodig.
haha, grappig als je je bedenkt dat ik diezelfde dag nog 2 keer onderuit ben gegaan, 1 keer MET het paard uitgegleden en de andere keer weer van hem afgevallen, omdat hij begon te bokken omdat ik zo stom was mijn evenwicht te verliezen bij een scherpe bocht.
Haha dit is echt het geniaalste topic dat ik ook heb gezien. Geweldig, ik heb me hier toch wat afgelachen. Als ik dit zo zie dan zou ik het bijna jammer vinden dat ik zelf niet van zulke leuke blooperfoto's heb! Maar vind de foto's wel echt geniaal, wat zijn paarden toch grappig eigenlijk haha!