haha nou jij hebt in elk geval ook een nieuwe aanwinst! Je zadel Nu is het minder moeilijk afstand te nemen van mijn zadel he nu zal albert ook wat minder makkelijk bij je komen
Morgen gaan we der maar samen vangen
LouiseB
Geplaatst: 09-06-09 14:34
whaha ja albert keek wel een beetje zuur, maar ja, ik ook..... zal toch wel weer ff moeten wennen aan zadel, die van jou heeft meer wrong, deze wat minder, maar zat op zich best heel fijn gelukkig Ben morgen rond half 10 bij Valli. Zie je wel verschijnen, dat vangen komt wel goed, ben inmiddels een expert whahahahaha
Ga nu even de foto's van mijn telefoon naar de pc zetten. Deze zijn iets beter gelukt ze kwam vandaag wat meer dichterbij. Alleen als ik zo liep om haar van de zijkant te fotograferen liep ze weer weg helaas.
Ach dat weglopen is gewoon wennen dat komt binnenkort wel goed Lekker rustig aandoen en dan trekt ze straks wel naar je toe. Anders af en toe even lekker aandacht geven aan haar maatje, dan komt zij er op den duur ook wel bij misschien.
Ik maak zo maar even een itptje ik denk niet dat ik zoveel foto's hier mag plaatsen. Kunnen jullie daar even kijken. Ze heeft haar buikje wel al flink vol gegeten ze staat nu op wei met veel gras, kan ze ook wel gebruiken!
Nu ik naar mijn itp topic zit te kijken en die foto's zo onder elkaar zie staan begint het kwartje eindelijk te vallen dat ze echt van mij is!
Ik hoop dat ze snel bij komt en weer lekker in haar velletje komt te zitten!
Noesie
Geplaatst: 09-06-09 17:54
Gefeliciteerd met je aanwinst! Is je geduld toch beloond! En met jou engelengeduld is haar eenkennigheid volgens mij ook zo over.. Zou haar gewoon eerst lekker vertroetelen als je bij haar bent en met longeren en rijden nog lekker een weekje wachten tot je een betere band hebt..
Ze moet zoiezo aan het werk aan de longeerlijn van de dierenarts. Ze krijgt suplementen die ik alleen mag geven als ze ook werkt. Dus deze week ga ik om mijn gemakje haar rustig aan de longe doen. Hard werken zal het niet worden maar dan doet ze in elk geval wat.
Misschien ziet ze er over 3/4 weken al wel een stuk beter uit!
Ze lagen lekker met zn 3tjes te slapen toen ik aan kwam. Wilde haar even slobber geven. Had haar mee genomen appart achter het hek maar na 3 slokken werd ze al bloed nerveus dus echt gegeten heeft ze niet.
Ga haar straks even aan de longe gooien hoop dat de spanning er dan een beetje af gaat en dan nog maar een keer proberen.
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-09 17:11
Nou mevrouw heeft een paar hapjes slobber op, ongeveer 1/4 emmer met muizen hapjes. Meer wilde ze niet.
heb 2 filmpjes gemaakt met longeren, Ze stond strak van de spanning en was zo nerveus als de pest. De rest staat in mijn itp topic (incl nog een paar foto's )
ja super aardig! Hij vroeg zich af hoe ik van zo ver weg bij hem terecht was gekomen dus verteld dat ik op internet had gezocht en goede resencie had gehad van hem! vond hij erg leuk om te horen!
nog niet maar wel aan gedacht. Moet eerst even informeren of ze die nog niet gehad heeft. Dubbele lijkt me niet zo goed. Maar ga er vanuit dat ze die niet gehad heeft.