Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rens_ke schreef:Mee eens! Ik vond ze erg opdringerig. En de beloning werd inderdaad afgedwongen.
En Silvie maar lachen..
Ik zou al flink kwaad worden.
Maar je kunt hem maar moeilijk een tik gaan geven he
Loizy schreef:Met betere dansers, lichtshows en kostuums zou het geheel zowiso al veel beter ogen.
Ik vind de dansers niet op elkaar ingespeeld, de lichtshows waren bij sommige acts niet super en kostuums van bijv. de friezen hadden véél beter gekunt. Daarnaast hadden ze wat mij betreft een grote fout gemaakt met de IJslanders in Ierland en zo te zien hadden ze nauwelijks geoevend in deze baan, want er kwamen regelmatig een paar benen tegen de rand omdat dit waarschijnlijk kleiner is dan normaal.
Een manege show zal ook geen 60,- euro kosten, hoop ik in ieder geval!
Of zou jij 60,- euro uitgeven aan een manege show?
Enne, er word uiteraard veel meer commentaar geleverd op de dingen die fout gaan dan op de dingen die goed gingenMaar dat is altijd!
Friezen konden eerlijk gezegd ook beter, maar vond het wel leuke dieren. ze kwamen volgens mij niet tegen de bakrand aan, of iig niet gemerkt. En ijslanders-ierland, mmmm weer niet op gelet.

zitake schreef:Lielle schreef:Waren wijn de enige die die losse paarden (schimmel voor de pauze en na de pauze 3 waarvan mn de vos) van Suzy erg bijterig en dominant vonden?
Vond ik ook, die schimmel haalde bijna zn beloning zelf uit het zakje. De vos eiste het gewoon
.

Mopske08 schreef:ik vond de show wel ok, maar die kerel me die shetter is echt ni altij even vriendelijk... Ik ben toevallig achter de schermen geweest en die 2 kleintjes stonden echt enorm kort aangebonden = met hoofd omhoog... Was echt erg!!

Mopske08 schreef:nee idd... echt kei erg... en op laatste komen ze nog is me alle paarden op en enkel da ene kleintje moest achter schermen blijven staan... Waarom weetk ni, ma vond da wel erg.
Die kerel was eigenlijk echt ni lief vo die kleintjes. Trekt kei hard in hunne mond... Alle, andere ruiters ook zenne, maar hier viel het echt hard op.

Mopske08 schreef:ik vond de show wel ok, maar die kerel me die shetter is echt ni altij even vriendelijk... Ik ben toevallig achter de schermen geweest en die 2 kleintjes stonden echt enorm kort aangebonden = met hoofd omhoog... Was echt erg!!
Rens_ke schreef:Mopske08 schreef:ik vond de show wel ok, maar die kerel me die shetter is echt ni altij even vriendelijk... Ik ben toevallig achter de schermen geweest en die 2 kleintjes stonden echt enorm kort aangebonden = met hoofd omhoog... Was echt erg!!
Jemig..
Ik krijg steeds meer mijn bedenkingen bij de hele show. En als ik dan die foto's zie van die Shetjes dan begin ik echt te denken;
'Vindt jij dit wel leuk?'
. Mopske08 schreef:hmm, toch trok die kerel echt hard... maar idd geen bitjes.
weet niet wanneer jij geweest ben Loizie, maar bij ons kwamen ze allemaal terug op behalve die ene kleine...
Mopske08 schreef:hmm, toch trok die kerel echt hard... maar idd geen bitjes.
weet niet wanneer jij geweest ben Loizy, maar bij ons kwamen ze allemaal terug op behalve die ene kleine...