Ik zal even iets uitleggen over GladiatorPlus. Ik vond het in Duitsland waar het al geruime tijd ingezet wordt bij paarden en honden en zag daar hele goede resultaten. Ik had op da t moment een kater die van jongs af aan niesziekte had. Chronisch dus. Al een jar lang kreeg hij elke maand een langwerkende AB spuit die dan twee weken werkte en dan begon de ellende opnieuw. En dan heb ik het over 40 graden koorts, zoveel snot in zijn luchtwegen dat hij bijna geen lucht kreeg. Soms was het zo erg dat ik hem midden in de nacht in mijn badkamer zette met de douche helemaal heet en dan liet ik hem daar 20 minutenm zitten in de hop het snot wat los te krijgen zodat hij weer wat lucht kon krijgen. Elke maand weer naar de dierenarts, die ook niet meer wist wat we nog konden doen. Een jaar lang ging dit al zo en mijn kat werd mager, slechte vacht, zat soms heel zielig in een hoekje en alle fut was eruit. Chemische AB is ook erg slecht voor het lichaam en ze worden steeds zwakker.
Toen vond ik Gladiatorplus en dacht, als het voor honden en paarden werkt dan kan ik het ook bij katten gaan proberen.
En serieus: Na anderhalve week dagelijks 1 theelepel GladiatorPlus was het weg! Hij is nu al 6 maanden niet meer ziek geweest, niet snotterig, hij is weer blij, hij is fit, en zijn vacht is nu supermooi.
Daarom ben ik er zo blij mee en ben ik ervan overtuigd dat het heel goed spul is.
Wat doet de Ginseng die erin zit namelijk: Die breekt de vieze laagjes die om de lichaamscellen zit, af en zorgt er op die manier voor dat de cellen weer alle stoffen kunnen opnemen en dus weer goed kunnen functioneren. Zo worden vitamines en mineralen tot 7 keer beter opgenom,en dan voor de behandeling en zo kun je het immuunsysteem dus helemaal up to date krijgen. Daarnaast is de propolis dus een natuurlijk AB wat het systeem sterker maakt en niet belast.
De kliniek waar ik bij zit met mijn dieren heeft het ook op andere katten met niesziekte getest en die waren er ook heel snel af.
Moderatoropmerking:
Post aangepast zodat het wat minder op een verkooppost lijkt