Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Twee jaar geleden zijn wij ook met de auto gegaan en zonder sticker..
Niets aan het handje..
Sheffie schreef:mariekie schreef:Twee jaar geleden zijn wij ook met de auto gegaan en zonder sticker..
Niets aan het handje..
Toen hadden ze ook geen sticker. Dit is pas per 1 oktober 2008.
Ik heb er toch maar eentje besteld. Stel dat ik toch een keer verkeerd rij en door een zone komt of op één van die parkeer plaatsen moet staan waar je in zo'n
zone zit. Ze zijn daar erg streng, als je niet stopt voor een stopbord krijg je zelf gelijk een boete. En ik heb zo'n idee dat ze er tijdens de beurs misschien toch extra opletten omdat ze weten dat er veel mensen uit het buitenland komen met de auto.
Sheffie schreef:mariekie schreef:Twee jaar geleden zijn wij ook met de auto gegaan en zonder sticker..
Niets aan het handje..
Toen hadden ze ook geen sticker. Dit is pas per 1 oktober 2008.
Ik heb er toch maar eentje besteld. Stel dat ik toch een keer verkeerd rij en door een zone komt of op één van die parkeer plaatsen moet staan waar je in zo'n
zone zit. Ze zijn daar erg streng, als je niet stopt voor een stopbord krijg je zelf gelijk een boete. En ik heb zo'n idee dat ze er tijdens de beurs misschien toch extra opletten omdat ze weten dat er veel mensen uit het buitenland komen met de auto.
duChambre schreef:ik ga gewoon zonder jas, ben een bikkel
en als ik het heel koud krijg dan zijn er vast en zeker genoeg paardentruien/vesten/shirts/jassen te shoppen
kan me herinneren dat ik het de vorige keer bloedheet had, dus lekker zonder jas!