Maar ik ga pitten tot half 10 ofzo, hopen dat we dan mail hebben..
Fee_
Geplaatst: 05-01-12 23:24
Trusten!! Ik hoop het ook.
xLoki
Geplaatst: 06-01-12 00:44
Ik mocht vorig jaar meerijden met de dressuurclinic van Theo Hanzon! Was uitgekozen door de instructrice op dinsdagochtend (Judith van de Veen). Vond het wel leerzaam, was niet helemaal mijn stijl qua rijden, maar dan bekijk je sommige dingen eens van een andere kant! En het publiek heb ik niet heel veel van meegekregen, paard wel, die vond het publiek zo spannend dat ie er alleen maar naar wou kijken en niet meer op mij wou letten.
Goeiemorgen! We hebben nog steeds geen antwoord en ik moest weer 5 pagina's bij lezen..
Maar ik heb ping! Geen whatsapp maar dat kan ik wel even dowloaden! Stuur maar pb als je m'n ping en nummer wilt hebben! Van de 7B'ers dan anders heb ik er niet veel aan
HafNap
Geplaatst: 06-01-12 08:33
Goedemorgen! Hoe laat beginnen ze eigenlijk bij de KNHs op kantoor? Dat word dus de hele dag m'n e-mail in de gaten houden..... onder werktijd . Hopelijk horen we vandaag wat!
schadalig!! Gisteren voor de les had ik m'n mobiel aan m'n vader gegeven en toen gelijk na de les wilde ik hem weer hebben om te kijken of ik mail had maar helaas.. geen mail.
HafNap
Geplaatst: 06-01-12 09:17
MartineC1711 schreef:
Het zou me dus echt niet verbazen als we dit jaar geen mail krijgen en alleen een brief.. Dat zou toch erg zijn!
En wij maar wachten en 100 keer onze mail checken op een dag....