Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
De vraagprijs zal sowieso veel te hoog liggen, maar het is dus ook de bedoeling om af te dingen. Wij hebben uiteindelijk voor goedkoper dan normaal een superpaardje gekocht met het afdingen.farahmunda schreef:LadyDaily schreef:Ik kan al wel vast vertellen
dat ze sprekend op haar papa lijkt.
Dit is haar papa:
Als ze er zo uit zietwauwie
Van wie heb je haar gekocht? Ik denk dat ik je pony wel heb gezienen ik ken de oude eigenaar/ de verkoper dus dan ook wel

stalnijmegen schreef:leuke pony ja
wat is er met haar manen gebeurd?? exzeem??
stalnijmegen schreef:leuke pony ja
LadyDaily schreef:stalnijmegen schreef:leuke pony ja
Ze stond in de bossen.
En daar waren van die diertjes en daarom ging ze schuren.
Want die diertjes kriebelen heel erg.
Maar haar staat ziet er nog heel mooi uit.
waar minder muggetjes zijn stalnijmegen schreef:nope, 2 lekke banden, dus heb heerlijk rond kunnen kijken ipv rondrijden, ook lekker
bonzjo schreef:Weet iemand waarom ze die shetlanders scheren? (en hoe die handelaren aan zo'n ienieminidekentje komen, ik heb al weinig keus voor mn welsh A).
Is het scheren voor de show, zijn ze wat mooier ofzo? Vind ze wel geweldig hoor, die opstand haha.
@ mustid: als je op de markt bent geweest is dit nog een zachte manier van mishandeling (helaas)

Nadine_ schreef:wow mooi veulen!
ik moet volgend jaar toch ook echt maar gaan. zoek een jong paard rond de 1.67 en niet super duur. is dat op die markt te verkrijgen?
) en heb je een hartstikke goed paard voor weinig geld.
Nadine_ schreef:wow mooi veulen!
ik moet volgend jaar toch ook echt maar gaan. zoek een jong paard rond de 1.67 en niet super duur. is dat op die markt te verkrijgen?