Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik bedoel dat ze het een paar dagen van te voren hebben en dat ze ook uitdelen. Op de summershow waren de startlijsten van bijv zaterdag alleen op zaterdag te verkrijgen. Rob_H schreef:Moet je ook bij vermelden wat je er mee zou kunnen winnen
) Dus de startlijsten kunnen tot op het laatst wijzigen. Vandaar onze keus om deze niet te publiceren, want wat heb je er aan als je naar een startlijst kijkt in een boekje die niet kloppend is
Maar de deelnemers staan wel in het boekje.....
Rob_H schreef:johanna29 schreef:Vraagje, wat is de bedoeling van de 2 grote schermen die boven de kantine geplaatst zijn?????????
Heee hangen de beamer schermen alcool

Die Johanna29, die oefende "stiekem" op Marieneheem!!
Jan_Trel schreef:johanna29 schreef:Vraagje, wat is de bedoeling van de 2 grote schermen die boven de kantine geplaatst zijn?????????
Het zal toch niet gaan gebeuren dat tijdens het verrijden van de proeven je proef tegelijkertijd op deze schermen te zien zal zijn
Wat is de bedoeling van deze schermen?????????????
Jullie willen alles van te voren weten, dus misschien is het ook handig als je de uitslag van te voren weet.
hopelijk kan de stroom voorziening het ook aan
Ik zie in gedachten mijn paard al sterren kijkend euh tv kijkend de proef afleggen whahaha.
Ach blijft toch je kind hè? 
Jan_Trel schreef:![]()
Jullie willen alles van te voren weten, dus misschien is het ook handig als je de uitslag van te voren weet.
CounTree schreef:Mag je de uitslag ook zelf indienen dan??![]()
Maaruh...als ik het goed begrijp, worden de uitslagen up to date gehouden tijdens de rubriek en getoond?!
johanna29 schreef:Ehhhhh, Jan, tijdens je proef zijn staan de schermen toch wel op zwart. Anders krijg je van die toestanden net als bij de OS met de dressuur!

Is ook niet van te voren gemeld of wat dan ook, dus niet miepen, gewoon rijden
En dan heb je vanaf 1 lange zijde in de pleasure ook nog wat te kijken
Jan_Trel schreef:Hierop kunnen we de startlijsten laten zien en 's ochtends kunnen we de uitslagen erop zetten zodat jullie van te voren weten wie er gaat winnen.![]()
![]()
![]()
Citaat:Rob H : Zouden er paarden zijn die het raar vinden als ze onderstaand gebeuren te zien krijgen op een groot scherm Cool
http://www.dsba.nu/dollar.wmv
Citaat:Jan_Trel
De medewerkers van de SWRN hebben er zin in!!! Knipoog Knipoog Haha! Haha!
Citaat:Rob_H
De medewerkers van de DSBA ook Cool
Even afwachten wat ze van plan zijn met die grote schermen als we rijden