Uitslagdatum niet 25 maart -> 7 april!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renate5

Re: Uitslagdatum niet 25 maart -> 7 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:15

Ik vind die hele Laurens maar een commerciele ......! Die filmpjes slaan ook nergens op. Ze zijn echt veel te kort en te klein om de combinaties te beoordelen. Nee als talent zoeken zo moet...... Btje jammer !!

vivian2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:31

ik vind het allemaal erg jammer
eerst vond ik het een heel leuk iets dat verhaaltje op de site en vooral dat wat hij vertelde in het begin van de 2e aflevenring dat hij niet zou kijken naar de spullen die je heb of het goede paard.toen vond ik het helemaal leuk. maar nu zie ik ook dat er veel door zijn die allang een goed paard en het geld hebben om beter te worden en al les krijgen van goede instructeurs. ik ben erg teleurgesteld.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:35

SMS nu LAU ON naar 2580 en maak kans op één van de drie wildcards voor de finale van de Zegwaard Cup en vele andere prijzen

Nagelbijten / Gniffelen
dan maak je dus alvast kans op een plek in dat nieuwe gebeuren van laurens
hoezo commercieeel Nagelbijten / Gniffelen
kan ik mij echt druk om maken om deze onzin Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:01

Nou, ik kan me er niet druk om maken, Laurens zal ook alles moeten financieren. Hij gaat zijn gang maar. Clown Ik maak me wel om belangrijke dingen druk. Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:05

Faelivrin schreef:
Nou, ik kan me er niet druk om maken, Laurens zal ook alles moeten financieren. Hij gaat zijn gang maar. Clown Ik maak me wel om belangrijke dingen druk. Haha!

Lijkt mij dat Laurens helemaal niks hoeft te betalen. Hij krijgt juist betaald omdat hij zijn naam hieraan verbind.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:12

Ik zie dat hij ook weer een nieuw programma heeft..
Zegwaard Cup!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:22

Faelivrin schreef:

Laurens alles moeten financieren? Ik gok zomaar dat hij dat niet allemaal uit z';n eigen zak betaald hoor Haha! Als je alleen al ziet hoeveel sponsors ie heeft voor die bokaal en die cup, en het inschrijfgeld. Hij doet dit echt niet omdat ie écht talent wil ontdekken hoor, maar gewoon om geld te verdienen.

Als hij echt onontdekt talent wil vinden, moet ie naar de plaatselijke maneges gaan, daar een paar meisjes laten voorrijden op manegepaarden (want iedereen die naar de selectiedagen kon komen, geeft daarmee al aan dat ze niet onontdekt hoeven te blijven, omdat ze de beschikking hebben tot een paard en vervoer wat ze mee mogen nemen), en dán daar iemand uitpikken die hij zelf gaat trainen.

Maar zodra hij alles door z'n pappie en andere sponsoren laat betalen, inschrijfgeld à 35/55 per persoon vraagt, een smsdienst gaat opstarten om een plek in een talentenjachtfinale weg te geven.. Dan ruikt het voor mij naar één grote geldjacht, en heeft dit niks meer met sympathiek sporters begeleiden te maken..

Druk maken doe ik me er niet om, maar noem het dan gewoon: 'De grote betaal je rot en krijg niks terug'-show, en ga er niet een vals etiketje van talentenjacht op plakken, want daar heeft dit niks meer mee te maken.. Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:31

Wat heeft pappie ermee te maken?
Eerder stal zegwaard lijkt me.

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:36

Hehe t goede filmpje staat erbij. Clown
Geweldig moment..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:44

asjemenou schreef:

Nooit gehoord van zegwaard transport-gedoe? haha, ik eerst ook niet hoor, maar dat is ook een familiebedrijf, en daar wordt ook door gesponsord Ja

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:49

_Diesel schreef:
Citaat:
SMS nu LAU ON naar 2580 en maak kans op één van de drie wildcards voor de finale van de Zegwaard Cup en vele andere prijzen ( kosten zijn € 0,80 p.o.b. een bericht per week). Je meldt je hiermee tevens aan voor het allerlaatste nieuws van Laurens.

Dit vind ik ook zo raar.. door smsjes te ontvangen en flink te betalen maak je ook nog kans op een wildcard, dan gaat het toch heeeel niet meer over talent??

Zou het toch al niet gaan als hij de keus bij het publiek neer legt!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:50

Myukii schreef:
asjemenou schreef:

Nooit gehoord van zegwaard transport-gedoe? haha, ik eerst ook niet hoor, maar dat is ook een familiebedrijf, en daar wordt ook door gesponsord Ja

Dus Leunis heeft naast een dressuurstal, ook nog eens een transportbedrijf?
Zegwaard is de werkgever van Laurens, voor zover ik weet geen familie, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:50

Stal Hexagon staat toch ook bij de sponsers, of niet? Blond

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:54

Ja, dat kan.
Maar Zegwaard zal toch wel de hoofdsponsor zijn?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:15

Ik zei voor de makkelijk-heid Laurens, maar bedoel natuurlijk de bedrijven erachter. Zal toch iemand dit geintje moeten financieren.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:19

Denk dat ze er meer aan overhouden dan dat het kost.

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:40

STEM OP INGRID: SMS ALLEMAAL LAU 15 NAAR 2580

Clown Nagelbijten / Gniffelen

mjamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:51

gestemd op ingrid

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:21

HOOOOOOOOOOOOO.... STOP!!!

Nu gaan er toch wel dingen een eigen leven leiden die imo niet helemaal eerlijk zijn.

a) Laurens financiert de boel niet.
b) die reeks sponsors zijn pas op komen dagen dóór het programma! Voordat het programma begon stonden alleen Stal Hexagon (voor de helft eigenaar Ollright), Stal Korenbloem (handelspartner) en Stal Zegwaard als sponsors achter Laurens. Maak eens een vergelijking met de sponsorlijsten van bijv. Dressuurstal van Baalen. Laurens heeft niet eens een kledingsponsor!!!
c) Laurens is een prima gozer die topsport wil bedrijven en daarvoor ben je nou eenmaal afhankelijk van sponsors. Die sponsors stellen eisen aan de sporter waar ze geld in steken. Hij heeft gewoon aan die eisen te voldoen om te kunnen presteren.
d) de vader van Laurens heeft met hard werken een paardenbedrijf opgebouwd, daar komt echt niet het grote geld vandaan. Bovendien was Laurens zelfstandig werkzaam voordat hij naar Zegwaard ging.
e) sponsors hebben geen belang bij ruiters zonder eigen mogelijkheden. Ook al zou Laurens zelf echt een onontdekt talent willen vinden, voor Zegwaard heeft dat qua naamsbekendheid geen meerwaarde. Net zoals het concept van het Rabobank talentenplan na het eerste jaar is veranderd omdat die twee 14-jarige grietjes niet voldoende naamsbekendheid gaven aan de sponsor.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:25

Ik heb zelf ook mee gedaan en ben ook blij dat ik ben gegaan maar ook ik vond een paar dingen toch erg jammer..

- Wat ik vooral erg jammer vind is dat hij maar 15 minuten kijkt, en dan zit hij nog de helft van de tijd in een camera te praten of naar z'n chocolade reep te kijken.
- Hij verdeelde zijn aandacht helemaal niet goed, 1 meisje kreeg bijna de hele tijd alle aaandacht terwijl er ook mensen waren die niet 1 aanwijzing of tip hebben gehad. (ik dan toevallig wel)
- De training op de dvd viel me echt tegen, menig Z ruiter heeft z'n paard beter lopen in de training en zit ook nog eens 1000 keer beter.
- De meeste genomineerde mensen zijn al mensen met veel geld en een goede trainer, hebben mooie pony's en sjieke kleding, die vallen meer op en hebben nou eenmaal pony's met een hoog kwijlgehalte.. (Voel je aub niet aangevallen als je onder deze groep valt want ik zeg niet dat die mensen niet kunnen rijden) maar ik snap niet dat deze mensen worden genomineerd, die komen er namelijk wel als ze geld hebben? Het gaat toch om de mensen die geen familie hebben in de sport en die geen bergen geld hebben om al die dure wedstrijden/trainingen/clinics te betalen?

en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zaten ook een hoop leuke dingen bij, en zoals ik al zei het was het voor mij ook dubbel en dwars waard om te gaan ondanks dat ik niet ben genomineerd. Maar een volgende keer zal je mij er toch niet meer zien lopen Lachen

En, dit is mijn mening dus ik hoop niet dat ik nu een berg boze mensen over me heen krijg Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:58

ja maar de training op die dvd was toch nog niet wedstrijdgericht? Hij was toch nog aan het opbouwen?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:06

Máár 15 minuten? Kom op zeg.... binnen een minuut zag je bij het gros van de deelnemers al dat het niet veel soeps was Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb de dvd niet gezien, maar ik heb al zo'n vermoeden waarom sommige mensen denken dat Laurens in de training niet goed op z'n paard zit, of waarom z'n paard niet goed zou lopen. Ik kan maar één ding zeggen: eerst zelf meer leren, dan kom je er vanzelf achter waarom dat er zo uit ziet en waarom dat dus níet verkeerd is.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:09

Aimee schreef:
Máár 15 minuten? Kom op zeg.... binnen een minuut zag je bij het gros van de deelnemers al dat het niet veel soeps was Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb de dvd niet gezien, maar ik heb al zo'n vermoeden waarom sommige mensen denken dat Laurens in de training niet goed op z'n paard zit, of waarom z'n paard niet goed zou lopen. Ik kan maar één ding zeggen: eerst zelf meer leren, dan kom je er vanzelf achter waarom dat er zo uit ziet en waarom dat dus níet verkeerd is.

Daar ben ik het helemaal mee eens, over het algemeen kun je binnen een oogopslag zien of iemand wel of geen talent heeft. En het feit dat hij meer aandacht geeft aan de 1, dan is daar waarschijnlijk óf iets aan te werken, of hij ziet talent en wilt testen of dat echt zo is dmv aanwijzingen geven en kijken in hoeverre hij/zij daar mee overweg kan.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:09

Precies, en hij had van te voren al aangegeven dat hij probeerde tips te geven, maar dat niet altijd zou lukken.
Kom op eh, hoeveel mensen heeft hij wel niet zien rijden? Ik zou na een tijdje ook niet meer weten wat ik moest zeggen tegen iedereen
Het grootste gedeelte is gewoon de grote grijze massa, die het leuk doet maar niet goed genoeg.

Ik vond het er op de dvd eigenlijk wél goed uitzien....

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:10

Ik denk dat degenen die het steeds over geld hebben, toch eens moeten nadenken wat alles kost wat hij organiseert. Hij hoeft toch niet alles zelf te betalen? Zo werkt dat nou eenmaal niet. Het initiatief is toch al heel erg leuk? Er is nog nooit zoiets geweest, behalve het rabobank talentenplan, maar dat vind ik iets heel anders.

Je betaalde 35 euro en kreeg een dekje, een dvd EN een kans om ontdekt te worden.

Nu kun je sms'en (of niet) en meedoen aan de zegwaard cup (of niet). Als je meedoet of wilt stemmen, moet je ook niet zeuren over het geld en als je niet meedoet ook niet. Alles kost nou eenmaal geld, voor niets gaat de zon op. Cool