Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faelivrin schreef:Nou, ik kan me er niet druk om maken, Laurens zal ook alles moeten financieren. Hij gaat zijn gang maar.Ik maak me wel om belangrijke dingen druk.
Faelivrin schreef:Nou, ik kan me er niet druk om maken, Laurens zal ook alles moeten financieren. Hij gaat zijn gang maar.Ik maak me wel om belangrijke dingen druk.
asjemenou schreef:Wat heeft pappie ermee te maken?
Eerder stal zegwaard lijkt me.
_Diesel schreef:Citaat:SMS nu LAU ON naar 2580 en maak kans op één van de drie wildcards voor de finale van de Zegwaard Cup en vele andere prijzen ( kosten zijn € 0,80 p.o.b. een bericht per week). Je meldt je hiermee tevens aan voor het allerlaatste nieuws van Laurens.
Dit vind ik ook zo raar.. door smsjes te ontvangen en flink te betalen maak je ook nog kans op een wildcard, dan gaat het toch heeeel niet meer over talent??
Myukii schreef:asjemenou schreef:Wat heeft pappie ermee te maken?
Eerder stal zegwaard lijkt me.
Nooit gehoord van zegwaard transport-gedoe? haha, ik eerst ook niet hoor, maar dat is ook een familiebedrijf, en daar wordt ook door gesponsord
Aimee schreef:Máár 15 minuten? Kom op zeg.... binnen een minuut zag je bij het gros van de deelnemers al dat het niet veel soeps was
Ik heb de dvd niet gezien, maar ik heb al zo'n vermoeden waarom sommige mensen denken dat Laurens in de training niet goed op z'n paard zit, of waarom z'n paard niet goed zou lopen. Ik kan maar één ding zeggen: eerst zelf meer leren, dan kom je er vanzelf achter waarom dat er zo uit ziet en waarom dat dus níet verkeerd is.