Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TiaraBungy schreef:denk wel dat er iemand islijkt me sterk dat het niet zo is.. denk alleen dat er niemand meer in mag..
Toch??
BitchyWitchy schreef:tita schreef:Ik weet niet of ze het zien zitten, ze willen nu ff doorzetten omdat ie zover is gekomen maar het is nog altijd gevaarlijk
Mijn complimenten Tita.... Voor jouw doorzettingsvermogen.
Met het risico dat ik nu een hoop bagger over me heen krijg, maar vooruit daar gaat ie......... Als ik heel eerlijk ben, weet ik niet of ik zover was gegaan... Ik bedoel, paard van 25 jaar (ja ik weet het, er zijn paarden die 40 jaar worden, maar helaas de meesten niet) met het vooruitzicht van 15% kans dat ie het redt, alle bijkomende problemen, en dan nog afwachten in hoeverre er organen beschadigd zijn....
Petje af voor jou, en I keep my fingers crossed
biancanij schreef:Ik vind dat op dit moment niet gepast om het daarover te hebben. De pony is nog steeds in kritieke toestand.
biancanij schreef:Ik denk niet dat TS er nu echt mee geholpen is om een discussie te gaan voeren of het dan wel of niet laten behandelen van de pony. Zei kent de pony er kan er zelf het beste over oordelen. De pony mankeerde nooit wat en waarom een pony van 25 niet helpen? Hij kan met gemak 35 worden en nog steeds alles kunnen.
BitchyWitchy schreef:biancanij schreef:Ik vind dat op dit moment niet gepast om het daarover te hebben. De pony is nog steeds in kritieke toestand.
Nu moet je geen discussie starten, doe ik niet aan mee
simodi schreef:biancanij schreef:Ik denk niet dat TS er nu echt mee geholpen is om een discussie te gaan voeren of het dan wel of niet laten behandelen van de pony. Zei kent de pony er kan er zelf het beste over oordelen. De pony mankeerde nooit wat en waarom een pony van 25 niet helpen? Hij kan met gemak 35 worden en nog steeds alles kunnen.
Nee hoor, het is geen discussie, juist niet.
Ik wil haar juist een hart onder de riem steken voor het geval ze wel op een punt komt dat ze misschien opnieuw keuzes moet maken. Dat niet iedereen er maar vanuit gaat dat ze moeten blijven vechten om het goed te doen!
BitchyWitchy schreef:simodi schreef:Nee hoor, het is geen discussie, juist niet.
Ik wil haar juist een hart onder de riem steken voor het geval ze wel op een punt komt dat ze misschien opnieuw keuzes moet maken. Dat niet iedereen er maar vanuit gaat dat ze moeten blijven vechten om het goed te doen!
Heel goed verwoord!!!