Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elessar schreef:Trouwens, misschien is het wel leuk om iets van een Boktmeeting te organiseren? Vorig jaar wilden we dat ook doen alleen het is er niet echt van gekomen zeg maar.

c_alsemgeest schreef:Elessar schreef:Trouwens, misschien is het wel leuk om iets van een Boktmeeting te organiseren? Vorig jaar wilden we dat ook doen alleen het is er niet echt van gekomen zeg maar.
Ja leuk
Moeten we wel een handig tijdstip uitkiezen... dat we allemaal een beetje 'vrij' zijn zeg maar
c_alsemgeest schreef:Elessar schreef:Trouwens, misschien is het wel leuk om iets van een Boktmeeting te organiseren? Vorig jaar wilden we dat ook doen alleen het is er niet echt van gekomen zeg maar.
Ja leuk
Moeten we wel een handig tijdstip uitkiezen... dat we allemaal een beetje 'vrij' zijn zeg maar
AlexAuto schreef:Kir_Ples schreef:Dit jaar ga ik zeker foto's maken, alleen de mate waarin, en op welke stek ik zit weet ik nog niet.Ga je ook weer foto's maken?
De tijd is iig niet het probleem omdat dit mijn 'verplichte' vakantie is. Grote kans dat ik wel op parcours zit, wellicht in de rol als fotograaf voor H2F, maar dat kan ik alleen als de parcoursassistenten genoeg aanwezig zijn (scouting-lid hè..). Mocht ik in het parcours als bouwer zitten, dan komen ze op de fotosite van de Ruiterdagen terecht.
En anders ben ik in het secretariaat te vinden...
Simba_ schreef:Jaaaa WIE ZORGT VOOR ROSÉ ?![]()
![]()
![]()

c_alsemgeest schreef:Simba_ schreef:Jaaaa WIE ZORGT VOOR ROSÉ ?![]()
![]()
![]()
Wij hebben vast genoeg flessen in de trailer staan
TeeGee schreef:Uhm in de krant?
?

?
Elessar schreef:Hmm.. Lastig. Ik zou eerst zeker zijn van accommodatie e.d. voordat ik me zou aanmelden, maar das persoonlijk denk ik.
Wil je je paard daar op het terrein stallen?