Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ach ja, voorlopig maar al zien te plannen dat we volgend jaar weer in week 3 kunnen komen!
Volumia's aanleuning ging daar weer erg achteruit. ik was namelijk bij deze instructeur gaan lessen omdat hij zo aan het zwaaien was met z'n hoofd, tegen de hand komen enzo. Ging al snel de goede kant op, maar in Ermelo wou hij linksom op den duur alleen maar sterren kijken 

Javayo schreef:Ik had gister weer les. Mijn instructeur was niet zo blij met de ontwikkelingen bij ermeloVolumia's aanleuning ging daar weer erg achteruit. ik was namelijk bij deze instructeur gaan lessen omdat hij zo aan het zwaaien was met z'n hoofd, tegen de hand komen enzo. Ging al snel de goede kant op, maar in Ermelo wou hij linksom op den duur alleen maar sterren kijken
Gelukkig hadden we hem gauw weer fijn voor elkaar, hij ging erg lekker lopen
ik heb geen wedstrijd meer gehad sinds de zondag na ermelo. pas de 15e weer in Naaldwijk. waar start jij zaterdag?
Zou trouwens leuk zijn als het wat wordt!! de functie klonk leuk, en blijkbaar willen ze je toch graag hebben
fannetje schreef:Ik hoop dat die baan wat voor je wordt, ben zelf nu ook weer bezig met solliciteren, wacht nu maar af. Ik heb pas eind augustus weer wedstrijd, gelukkig maar, want Fan staat stil, heeft zichzelf gevangen met z'n gerace door de wei. Gelukkig na ermelo en niet ervoor, anders hadden we alles gemist.
heb al een beetje teveel wedstrijden in juli en als ik daar nog heen zou gaan zou het helemaal veel worden
nou ja volgend jaar dan mss want heb deze maand echt te veel wedstrijden
tomcat701 schreef:ja misschien kan je nog...kan wel vragen of je dan hier op stal kan staan het weekend?
Dan hoef je ook niet je paard weer te verslepen...