Omdat je het anders never nooit meer terug vindt.

Is dat zo mega daar dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_angela_ schreef:Dat heb ik ook al gehoord. Zorg dus dat je een plattegrond van de hallen uitprint (of daar koopt) en kruisjes zet waar je iets gezien hebt, met daarbij bij welke stand, wat en voor welke prijs..
mikeyfreak schreef:zijn er hier nog meer mensen die via die internet wedstrijd entree kaarten hebben gewonnen? haha ze lagen pas zomaar in de brievenbus!! haha (en ik win werkelijk nooit wat..) gelukkig heb ik er iemand anders blij mee kunnen maken want ik had onze kaartjes al binnen!
groetjes
_angela_ schreef:We kunnen beter aan een mod vragen of ze de titel willen veranderen in Equitana 2007, kaartjes ook te koop aan de kassa
_angela_ schreef:Dat heb ik ook al gehoord. Zorg dus dat je een plattegrond van de hallen uitprint (of daar koopt) en kruisjes zet waar je iets gezien hebt, met daarbij bij welke stand, wat en voor welke prijs..
casperrr schreef:_angela_ schreef:We kunnen beter aan een mod vragen of ze de titel willen veranderen in Equitana 2007, kaartjes ook te koop aan de kassa
sronnie schreef:Nog geen 3 posts boven de jouwe staat het antwoord, liever lui dan moe?
Sterre schreef:_angela_ schreef:Dat heb ik ook al gehoord. Zorg dus dat je een plattegrond van de hallen uitprint (of daar koopt) en kruisjes zet waar je iets gezien hebt, met daarbij bij welke stand, wat en voor welke prijs..
Een paar pag. terug heb ik een link van het hallenoverzicht neergezet, kan je zo uitprinten.