klumpertje schreef:een jaar duurt lang..
hee ben jij Lotte? de dochter van Heleen? heb vandaag nog wel met Heleen staat kleppen in de winkel

eigenlijk vliegt een jaar zo voorbij, als ik nu zie dat dit eigenlijk al mijn 4e keer op de ruiterdagen is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klumpertje schreef:een jaar duurt lang..

ik bestel behoorlijk veel bij haar 

chanora schreef:Ik weet niet waar ik ga overnachten
ik kan eigenlijk ook nergens komen of ze herkennen me alweer.. haha..

sannenn schreef:waar zetten jullie allemaal je paardje neer want ik heb hem altijd in de tent neer gezet maar is het in de manage zelf beter?

LiSSy schreef:cardy schreef:ik twijfel toch of ik mee ga doen... want het is best wel veel geld, om me trailer te stallen kom ik al op meer dan 100euro..
Hey Marcato ga jij ook?
mij kost het de hele week inclusief camping, stalling en startgeld 320 euro... maar dat heb ik er wel voor over. ik ga verder niet op vakantie en dit is dus eigenlijk mijn (werk)vakantie

), en zelf met mijn goedkope autootje heen en weer te rijden.
LiSSy schreef:klumpertje schreef:een jaar duurt lang..
hee ben jij Lotte? de dochter van Heleen? heb vandaag nog wel met Heleen staat kleppen in de winkel
eigenlijk vliegt een jaar zo voorbij, als ik nu zie dat dit eigenlijk al mijn 4e keer op de ruiterdagen is
ik was er vandaag ook al weer, even met Thea van stal mee voor een S&T hoofdstel
En natuurlijk ook weer kleppen
Juultj schreef:Ik kom ook als groom.![]()
Wordt vast héél gezellig!
of in een tenje ernaast, moeten jij en sab maar uitvechten, haha 
nathalie1980 schreef:Ik begrijp wel waarom jij naar het Preston hotel wilt cle0o_o0 Je kan onbeperkt eten en als je je verveelt kan je heerlijk gaan zwemmen of naar de bios gaan. Je zou daar zelfs kunnen midget golfen of bowlen.
Succes